Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ صبح امروز با حضور رئیس سازمان امور عشایری کشور فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری خواجه منجیکو در شهرستان نهبندان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، این مراسم با حضور  علایی‌ مقدم رئیس سازمان امور عشایری کشور، استاندار و تعدادی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار، جمعی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران نهبندان، نمایندگان جامعه روحانیت معظم، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان، فرماندار و مسئولان شهرستان در آیین افتتاح این پروژه استاندار را همراهی کردند.

آبرسانی به عشایر استان کرمانشاه رایگان شد آبرسانی سیار به 14هزار خانوار عشایری در استان کرمانشاه؛ کاهش اعتبارات آبرسانی به عشایر آبرسانی به عشایر از اولویت‌های کاری دولت در استان خراسان جنوبی است

فاز دوم طرح آبرسانی پایدار به محلات عشایری خواجه منجیکو، بزرگترین پروژه حوزه عشایری استان در دهه فجر امسال است که با اعتباری معادل  17 میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا شده و بر اساس افق طرح، آبرسانی پایدار به 14 محله عشایری و تأمین آب بهداشتی و سالم مورد نیاز 280 خانوار، شامل جمعیتی بیش از یک هزار و 500 نفر را محقق می‌کند. 

  بهره‌برداری از طرح دانه‌بندی منیزیت در نهبندان

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان نهبندان در مراسم افتتاح واحد جوار معدنی دانه‌بندی منیزیت این شهرستان حضور یافت.

طرح دانه‌بندی منیزیت لاخ زرد در منطقه مزار آقا سید علی بخش سرداران شهرستان اجرا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این واحد جوار معدنی بیش از 100 میلیارد ریال و برای تجهیز معدن منیزیت آن نیز 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

عباس جرجانی با بیان اینکه عیار منیزیت دانه‌بندی شده در این واحد بین 80 تا 96 درصد است افزود: این واحد ظرفیت تولید سالانه پنج هزار تن منیزیت دانه‌بندی شده را دارد.

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحد زمینه اشتغال برای 14 نفر از مردم محلی به صورت مستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبرسانی پایدار دانه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت