Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس  از اراک، غلامرضا حسن پور ظهر امروز در دیدار با رئیس اتاق اصناف، واحدهای صنفی و بازاریان اراک اظهار کرد: امروز یک رسالت و وظیفه بزرگ بر گردن همه بازاریان و اصناف وجود دارد و آن هم تحقق جهش تولید است که باید در ابعاد مختلف پیگیری شود و رویکرد بسیج اصناف در این راستا حمایت از تولید و رفع موانع تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز خوشبختانه مراکز تولیدی و واحدهای صنفی بسیاری در کشور وجود دارد که توانایی رقابت با اجناس خارجی و بازارهای خارج را دارند ولی در حوزه صادرات محصول دچار مشکل و موانعی هستند که باید با مشارکت و هم افزایی همه جانبه رفع شوند.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه پیگیری صادرات خصوصا ارائه محصولات تولید داخل به کشورهای همسایه در بسیج اصناف تشکیل شده و خوشبختانه اقدامات اثربخشی هم در این راستا در حال انجام است.

 رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: در ایام کرونا یکی از نیازهای مهم کشور تولید ماسک بهداشتی و استاندارد بود که بسیج اصناف با ورود به هنگام خود توانست تهدیدات را برطرف کند و امروز بیش از ۵۰۰ کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده که بیش از ۲۰ هزار نفر در آن اشتغال دارند و روزانه بیش از ۲۰ میلیون ماسک در کارگاه ها تولید می‌شوند.

حسن‌پور با بیان اینکه رویکرد بسیج اصناف در تهدیداتی که با آن مواجه هستیم به کارگیری بسیج مردمی و عملیاتی کردن روحیه جهادی و انقلابی است که خوشبختانه توانسته این رویکرد بسیاری از تهدیدات را به فرصت خدمت رسانی به مردم تبدیل کنیم، ادامه داد: آن چیزی که امروز بیشتر باید به آن توجه داشت نقش اثرگذار اصناف و بازاریان در رفع تهدیدات دشمن است که در طی بیماری این کرونا به وضوح شاهد همیاری، هم افزایی و مشارکت واحدهای صنفی بودیم و در واقع اصناف در همکاری با ستاد مقابله با کرونا گل کاشتند و پیشتاز بودند. 

وی تاکید کرد: همکاری بی‌نظیر اصناف با ستاد مقابله با کرونا نشان از ولایتمداری و ارادت قلبی آنها به نظام اسلامی و پایبندی آنها به آرمانهای نظام اسلامی است که خوشبختانه این همراهی در طول ۴۲ سال گذشته به وضوح دیده شده است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: در ایام کرونا اصناف در بسیاری از کشورها همکاری خوبی با دستورالعمل‌ها و تعطیلی در شرایط بحران نداشتند اما واحدهای صنفی در کشور با رعایت دستورالعمل‌ها و تعطیلی در شرایط بحران به یک الگو تبدیل شدند و این قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امروز راه برون رفت از مشکلات حمایت از تولید داخل است که اولا مسئولین باید موانع تولید داخل و جهش تولید را به خوبی برطرف سازند و دوما حمایت از کالای ایرانی برای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

حسن‌پور با اشاره به اینکه امروز شبکه مویرگی اصناف و بازاریان در کشور نهایت همیاری و هم افزایی با نظام اسلامی را دارد و این به برکت وجود انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اصناف با روحیه جهادی و انقلابی همواره کمبودها و مشکلات را در کشور برطرف کرده‌اند و در واقع امروز بعد از گذشت چهل و دو سال از انقلاب اسلامی اصناف به خوبی به فرامین امامین انقلاب گوش فرا دادند و آن را عملیاتی کردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: اصناف بازوان ستبر انقلاب اسلامی هستند و این مسئله امروز به وضوح قابل مشاهده است، امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معیشت مردم هستند و از هر کمبودی سوء استفاده می‌کنند و لذا بسیج اصناف به دنبال ایجاد شبکه سازی صحیح در نظام توزیع است که با این اقدام قطعا توطئه‌های دشمنان و کمبودها را برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات سازمان بسیج اصناف بسیج واحدهای صنفی بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت

«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) گفت که جنبش حماس به ما اعلام کرده است پس از اعلام تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار می‌گذارد.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، فیدان افزود: اگر از فاجعه کنونی، درس نگیریم و کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود.

وزیر امور خارجه ترکیه خاطرنشان کرد: ما کشورهای عربی را در پذیرش مسوولیت حمایت از قضیه تنها نخواهیم گذاشت و ما نیز به مسوولیت های خود در این باره عمل خواهیم کرد.

این در حالی است که جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد مذاکرات در قاهره به پایان رسید و هیأت این جنبش با هدف مشورت با رهبران حماس، امشب عازم دوحه می‌شود.

مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه امروز در پایتخت مصر ادامه یافت و در همین ارتباط شبکه خبری «القاهره نیوز» به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، گزارش داد که ۲ طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

این منبع افزود که پیشرفت محسوسی در مذاکرات حاصل شده است.

در همین حال یک منبع امنیتی مصری به رویترز گفت که نتایج مذاکرات این بار در قاهره با دفعات قبل متفاوت خواهد بود.

این منبع که به نام وی اشاره‌ای نشده با بیان اینکه «ما در بسیاری از موارد به توافق رسیده‌ایم» افزود: اما چند نکته باقی مانده است. این بار اوضاع بهتر به نظر می رسد اما اینکه آیا به زودی توافقی حاصل می‌شود، بستگی به این دارد که اسرائیل آنچه را که برای دستیابی به آن لازم است ارائه می‌دهد یا خیر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه : حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی