Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان  گفت: از ابتدای دهه فجر برنامه‌ریزی لازم جهت واکسینه کردن این تعداد طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل و همچنین ایمن سازی جمعیت‌های دامی طی فاز واکسیناسیون بیماری هاری و طاعون نشخوارکنندگان کوچک توسط بخش خصوصی (طرح خرید خدمت) انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی همان‌گونه که سبب رشد و پیشرفت در همه جوانب کشور و جامعه شده در حوزه فعالیت‌های دامپزشکی نیز سبب شکوفایی و بالفعل شدن بسیاری از ظرفیت‌های بالقوه در این حوزه شده است.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ازجمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این خصوص می‌توان به تربیت افراد متخصص در رشته‌های دامپزشکی، توسعه گستره خدمت رسانی با تاسیس داروخانه، مراکز درمانی و مایه کوبی، قرنطینه‌های دامی، نظارت بر روند تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در کشتارگاه‌ها، مراکز بسته بندی و اماکن عرضه، رصد و پایش بیماری‌های خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام در راستای حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی کشور، تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه و توسعه فضا‌های آزمایشگاهی تشخیصی اشاره کرد.

او اظهارداشت: امیدواریم از طریق ظرفیت‌های موجود در حوزه دامپزشکی و بهره‌مندی از توانمندی‌های یاد شده بتوان بیش‌از پیش به سوی اهداف و رسالت‌های خطیر این سازمان گام‌های موثر برداشت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب واکسیناسیون طیور دامپزشکی سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم