Web Analytics Made Easy - Statcounter

باویسی گفت: هیچ مدیری در ملایر نباید نسبت به بررسی و پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردم کوتاهی کند.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «عظیم باویسی»  امروز با جمعی از مسئولان شهرستان ملایر در نهمین  روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور در مسجد حضرت فاطمه (س) خیابان شهید نصیری  ضمن بررسی مشکلات مردم گفت: هیچ مدیری در این شهرستان نباید نسبت به بررسی و پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردم کوتاهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که مسئولین پست و مقام را برای قدرت طلبی کسب نکرده اند اظهار داشت : با حضور در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) پاسخگوی درخواست های مردمی این منطقه هستیم و انتظار داریم مردم هم ارتباط مستقیم با مدیران دستگاه های خدمات رسان داشته باشند.

معاون فرماندار تصریح کرد : هیچ مدیری حق ندارد با مردم که ولی نعمتان ما هستند با تند خویی برخورد کند ، در صورت مشاهده با مدیر آن دستگاه برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت : انتظار ما از مسئولین این است که با سعه صدر نسبت به پیگیری مشکلات مردم همانند گذشته اقدام نمایند.باویسی افزود : هدف ما شرکت در نماز جماعت   و دیدار به صورت رو در رو و بررسی مشکلات و مطالبات به حق مردم است و اگر کوتاهی از مدیر دستگاهی وجود دارد به فرمانداری مراجعه کنند.

باویسی در این دیدار مردمی در زمینه نحوه حل مشکلات مردم محله و توجه جدی همه مدیران به پاسخگویی به مشکلات مردم به عنوان یک اصل مهم در خدمتگزاری اشاره کرد و در فضای صمیمانه به درخواست ها و سوالات اهالی محل حاضر در مسجد پاسخ و دستورات لازم را صادر کرد.

«سعید احمدی فر» نیز گفت:  به برکت انقلاب اسلامی مدیران بی‌واسطه و از نزدیک در جمع مردم حاضر می‌شوند و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند، .

رئیس دادگستری ملایرافزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی مدونی برای حضور در مساجد و محله‌های شهر که امکان دسترسی به مدیران را ندارند، داشته باشند.

احمدی‌فر شیوع موادمخدر را یکی از عمده‌ترین مشکلات به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر برشمرد و با اشاره به آسیب‌خیز بودن محله ۱۶ متری شمس‌آباد، لازمه مقابله با این معضل را همراهی و مشارکت مردم و خانواده‌ها دانست.

وی تاکید کرد: در کنار حرکت مردمی برای مبارزه با مواد مخدر، برخورد ما نیز با مجرمان جدی است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: بررسی مشکلات مردم در مسجد شهرستان ملایر درخواست های مردم مشکلات مردم هیچ مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند