Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از رقابت ۶ ایده برتر طراحی اپلیکیشن موبایل در رویداد استارتاپی استان سمنان خبر داد و گفت: این رویداد مهم شتابی ۲۵ بهمن ماه و به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در همین راستا تا کنون دو پیش رویداد شتابی به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شده و ۲۵ ایده در حوزه های سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی برای راهیابی به رویداد اصلی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پیش رویداد اول که چهارم بهمن ماه برگزار شد، ۱۳ ایده به رقابت پرداختند که بعد از داوری و کسب امتیازات اولیه، ۳ ایده منتخب شد و به رویداد اصلی طراحی اپلیکیشن موبایل راه یافت.

معاون آموزش جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: در پیش رویداد دوم نیز که در تاریخ ۱۵ بهمن ماه برگزار شد،۱۳ ایده ارائه و نهایتاً ۳ ایده پس از داوری، منتخب اعلام شد و به رویداد اصلی راه یافت.

منصفی راد اضافه کرد: رویداد اصلی شتابی(استارتاپی) طراحی اپلیکیشن موبایل، ۲۵ بهمن ماه در حوزه های سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری و مشاغل خانگی و به همت مرکز نوآوری جهاددانشگاهی و به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی(امجد) برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سمنان سمنان استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی استارت آپ ها طراحی اپلیکیشن موبایل استان سمنان رویداد اصلی بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی