Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@10:12:22 GMT

نفس آندره سیلوا پشت گردن لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۱۹۳

آندره سیلوا در حال گذراندن بهترین فصل دوران ورزشی خود است.

وقتی میلان در تابستان 2017 تصمیم گرفت آندره سیلوا را در ازای 35 میلیون یورو به خدمت بگیرد، بسیاری بر این عقیده بودند که روسونری صید بزرگی در بازار نقل و انتقالات کرده است. در آن زمان تصور می شد مهاجم پرتغالی یکی از بااستعدادترین بازیکنان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سیلوا برای جا افتادن در ترکیب میلان و فوتبال ایتالیا به مشکل خورد و سران میلان تصمیم گرفتند فصل بعد او را به سویا و دو سال بعد به آینتراخت قرض بدهند و خیلی زود باشگاه آلمانی تصمیم گرفت قرارداد او را دائمی کند.

حال سیلوا در سن 25 سالگی در حال سپری کردن بهترین فصل دوران ورزشی خودش است. او در این فصل در 19بازی  17 گل زده و خودش را به عنوان یکی از مرگبارترین مهاجمان حاضر در لیگ آلمان تثبیت کرده است.

او از آغاز سال جدید میلادی تا به امروز 8 گل زده است  برای تایید عملکرد فوق العاده این مهاجم، کافی است نگاهی به جدول گلزنان لیگ آلمان بیاندازیم. سیلوا در حال حاضر تنها پشت لواندوفسکی است که در 19 بازی 24 گل زده است و در رده سوم نیز ارلینگ هالند قرار دارد که در 15 بازی 14 گل زده است و یکی از بهترین بازیکنان آینده دار دنیای فوتبال محسوب می شود.

درخشش سیلوا دور از چشم تیم های بزرگ اروپایی نمانده و بنا بر ادعای بیلد، سران اتلیتکو مادرید به جذب این مهاجم علاقه نشان داده اند. قطعا آینتراخت مایل است جواهر خط حمله خود را همچنان در تیم نگه دارد اما در صورتی که تیم آلمانی نتواند به لیگ قهرمانان صعود کند، شاید فروش سیلوا محتمل ترین گزینه باشد. در حال حاضر قیمت این بازیکن 30 میلیون یورو تخمین زده می شود و قطعا در تابستان تیم های زیادی به دنبال جذب این مهاجم خواهند بود.

اخبار داغ 

گل دیدنی مهدی طارمی به براگا روی حرکت زیبای خسوس کرونا اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات فوتبال ؛ سرپرست فدراسیون رد صلاحیت شد تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران لیورپول و شکست در 3 بازی پیاپی خانگی در لیگ پس از 58 سال نکات آماری بازی لیورپول - منچسترسیتی؛ گواردیولا و رکوردی که حتی در بارسلونا به ثبت نرسیده بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند، سیاه‌بازی‌ که گردن BBC افتاد!