Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر راه و شهرسازی پروژه مسکونی ۴ هزار واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در کرمان را به زمین زد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، در نهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، علی زینی‌وند استاندار کرمان، محمدرضا پورابراهیمی و محمد مهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی پروژه مسکونی 4 هزار واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه مسکونی 4 هزار واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان جزو پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن است که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان احداث می‌شود.

به گزارش تسنیم این پروژه 4 هزار واحدی در زمینی به مساحت 64 هکتار در حدود 500 بلوک مسکونی 8 واحدی با زیربنای 85 متر مربع احداث می‌شود.

لازم به ذکر است در این سایت مسکونی کاربری‌های تجاری، فضای سبز، مذهبی، درمانی، ورزشی، فرهنگی، مسکونی و تاسیسات شهری نیز پیش‌بینی شده است.

وزیر راه در کرمان: تمام شریان‌های نقل و انتقال منابع مالی به کشور را مسدود کرده‌اند / به هواپیماهای ما سوخت نمی‌دهندانتقاد نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از پروژه‌هایی که احداث آنها سال‌ها طول می‌کشد34 درصد متقاضیان طرح ملی مسکن آورده 40 میلیونی را واریز کردند/ بهره‌برداری از 30 هزار مسکن مهر در دهه فجر

به گزارش تسنیم پروژه 4 هزار واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در بزرگراه آیت‌الله خامنه ای شهر کرمان احداث می‌شود.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن شهید استان کرمان طرح ملی مسکن شهید استان کرمان پروژه مسکونی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی