Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیانات قاطعانه مقام معظم رهبری راه هر گونه توجیه برای ابراز تمایل ذلیلانه مسدود شده است، تاکید کرد: اما باید مراقب کنیم تا مجددا به قول یکی از مقصرین تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای برجام آبنبات نگیریم و مروارید بدهیم و مجددا هم پشیمان شویم.

یه گزارش ایسنا، غلامحسین رضوانی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه خوشبختانه با سخنان قاطعانه مقام معظم رهبری راه هر گونه توجیه برای ابراز تمایل ذلیلانه مسدود شده است و جای نگرانی از طرف دشمنان برای فریب مجدد بسته است اما از نقش دوست‌نما ها نباید غافل شویم زیرا شیطان بزرگ بنا دارد با دادن امتیازات بسیار حداقلی تاکتیکی به دستاوردهای بسیار بزرگ استراتژیک برسد، باید مراقب کنیم تا مجددا به قول یکی از مقصرین تصمیمات ۲۰ دقیقه‌ای برجام آبنبات نگیریم و مروارید بدهیم و مجددا هم پشیمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ عنوان کرد: در این دولت ضریب جینی همواره رشد کرده یعنی شکاف طبقاتی افزایش پیدا کرده است بنابراین باید حداقلی‌ها را مد نظر قرار دهیم و به طور نسبی بتوانیم در راستای استقرار عدالت و تامین بهتر معیشت مردم اقدام نماییم، به عنوان مثال افزایش حقوق کارمندان دولت باید پلکانی باشد و  سه دهک بالای یارانه‌بگیران حذف شوند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان اظهار کرد: شفافیت آراء امری ضروری است از این رو باید توجه کنیم که افرادی که به طرح شفافیت رای ندادند در اقلیت محض هستند و این افراد به دلیل محدود بودن دامنه شفافیت آراء رای ندادند، از طرفی در این مجلس بیش از سه برابر مجلس قبلی شفافیت آراء طرفدار داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برجام طرح شفافیت لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • دروغی بزرگ در طرح شفافیت مجلس
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی