Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@10:36:46 GMT

قزوین چهاردهمین استان در تأمین درآمدهای دولت است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۵۱۵

قزوین چهاردهمین استان در تأمین درآمدهای دولت است

جمالی پور گفت: قزوین چهاردهمین استانی است که در تأمین درآمدهای دولت نقش ایفا می کند هرچند خودش بی بهره است و در گرفتن اعتبار و بودجه رتبه ۲۹ و ۳۰ را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در جلسه شورای اداری استان که امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: اگر بخواهیم وضعیت کشور را با سال ۱۳۵۷ مقایسه کنیم، وضعیت موجود قابل مقایسه نیست و به همت دانشمندان جوان مملکت، کارهای بزرگی شده که دشمن هم باور نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: ما در سال ۵۷ یک کشور واردکننده و وابسته بودیم و وقتی جنگ آغاز شد، همه تجهیزات از خارج از کشور وارد می شد و در دوران جنگ هیچگاه فراموش نمی کنیم که ما بسیاری از نیازهای کشور را از طریق واسطه و با هزینه بسیار بالا وارد می کردیم.

 

وی عنوان کرد: در آن دوران ما هزینه های هنگفتی را می دادیم تا واسطه ها تجهیزات را وارد کنند، امروز به برکت انقلاب اسلامی در کشور اتفاقاتی رقم خورده که برخی از این اتفاقات قابل بیان نیست زیرا پیوست امنیت ملی ماست و آنچه در ظاهر نشان داده شده و دشمنان و کشورها پیرامون آگاه شدند، حیرت آنها را در پی داشته است.

 

جمالی پور اعلام کرد: اینکه پهباد فوق پیشرفته دشمن را پایین آوردیم، اینکه کشور ما در تولیدات نظامی در منطقه بدون رقیب است، تجهیزات نظامی مورد نیاز خودش را خود تولید می کند، در عرصه موشکی سرآمد هستیم و جزو چند کشور تولیدکننده این تجهیزات هستیم و موشک های ما نقطه زن هستند و دشمن جرأت نمی کند مقابل این کشور بایستد، دستاورد انقلاب اسلامی است. 

 

وی تصریح کرد: با همت وزارت دفاع و فرزندان این ممکلت، امروز کارهای بزرگی در کشور شده و اینها تضمین کننده امنیت ملی است و اگر امروز در آرامش هستیم، نتیجه تلاش فرزندان گمنامی است که در عرصه تحقیقاتی و تولیدی در وزارت دفاع این مجموعه ها را خلق کرده و این اعتماد به نفس را به دولت، ملت و حاکمیت داده اند که در برابر متجاوز بایستند.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: استان قزوین از پرظرفیت ترین استان های کشور است و سبقه فرهنگی و تاریخی آن، نشان از عظمت استان است و بزرگان زیادی در این استان زندگی کرده اند.

 

وی اظهار کرد: امروز قزوین استان مهم صنعتی کشور است و واقع شدن در کریدور شمال، جنوب، شرق و غرب ظرفیت های زیادی را برای این استان رقم زده است و آثار تاریخی به جای مانده این فرصت خوبی را برای اقتصاد استان به وجود آورده است.

 

جمالی پور گفت: قزوین چهاردهمین استانی است که در تأمین درآمدهای دولت نقش ایفا می کند هرچند خودش بی بهره است و در گرفتن اعتبار و بودجه رتبه ۲۹ و ۳۰ را در کشور دارد.

 

وی یادآور شد: امروز در استان عزم جدی برای خدمت به مردم وجود دارد و مدیران توجه جدی به این مهم دارد و همه ید واحده هستند و وقتی وحدت و انسجام باشد، اعتماد مردم افزایش می یابد و این مهم را ما در استان تجربه کرده ایم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار قزوین شورای اداری انقلاب اسلامی جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر سه شنبه در بازدید از بیمارستان بعثت نفت شهرستان گچساران افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و یکی از طرحهای بر جای مانده از دولت های گذشته است.

وی بیان داشت: دولت نسبت به اجرای طرح های نیمه تمام به ویژه در مناطق محروم توجه دارد و این طرح سلامت، ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

منصوری اظهار داشت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و کارهای ابنیه نیز تمام شده و هم اکنون تاسیسات بیمارستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همزمان کار خرید و نصب تجهیزات نیز انجام می شود، گفت: این بیمارستان، در زمان افتتاح، با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد و مساحت این طرح بهداشتی ۱۱ هزار متر مربع است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت مراکز تصویر برداری همچون ام آر آی و سی تی اسکن نیز در این طرح درمانی پیش بینی شده است.

کد خبر 6093005

دیگر خبرها

  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد