Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:10:45 GMT

۵۰۰ هزار واحد در طرح ملی مسکن در کشور ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۷۵۳۹

۵۰۰ هزار واحد در طرح ملی مسکن در کشور ساخته می‌شود

گروه استان‌ها- وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵۰۰ هزار واحد طرح ملی مسکن در کشور ساخته می‌شود و امیدواریم بتوانیم عقبماندگی‌های حوزه مسکن در کشور را جبران کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه مسکونی 4 هزار واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در کرمان با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در استان کرمان حضور پیدا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز باند دوم فرودگاه کرمان افتتاح شد افزود: افتتاح باند دوم این فرودگاه و دیگر پروژه‌های توسعه فرودگاه کرمان را می‌توان به‌نوعی تولد دوباره این فرودگاه با ساختمان جدید دانست.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن پیام‌هایی دارد گفت: پیام این طرح آن است که برای خانه‌دار شدن مردم سیاست‌هایی را ایجاد کردیم که ساخت مسکن به جریان پایدار در کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این طرح با تمهیدات لازم اجرا می‌شود ادامه داد: امروز زمین این پروژه آماده شده و هماهنگی‌های لازم نیز برای اجرای کامل طرح انجام شده است.

وزیر راه در کرمان: تمام شریان‌های نقل و انتقال منابع مالی به کشور را مسدود کرده‌اند / به هواپیماهای ما سوخت نمی‌دهندپروژه مسکونی 4000 واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به زمین زده شدانتقاد نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از پروژه‌هایی که احداث آنها سال‌ها طول می‌کشد

اسلامی با اشاره به اینکه حدود 500 هزار واحد مسکن ملی در سطح کشور ساخته می‌شود گفت: امیدواریم بتوانیم عقبماندگی‌های حوزه مسکن در کشور و استان کرمان را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه چهار هزار واحدی شهر کرمان با نام سردار سلیمانی ساخته می‌شود افزود: این پروژه با توجه به اینکه نام سردار را دارد باید با کیفیت ویژه احداث شود.

به گزارش تسنیم پروژه 4 هزار واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زمینی به مساحت 64 هکتار در حدود 500 بلوک مسکونی 8 واحدی با زیربنای 85 متر مربع احداث می‌شود.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مسکن در کشور ساخته می شود ملی مسکن وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان