Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:04:06 GMT

خانه جوان در جنوب استان کرمان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۱۹۷۱

خانه جوان در جنوب استان کرمان راه‌اندازی می‌شود

گروه استان‌ها- مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان از راه‌اندازی سمن سرا یا خانه جوان در جنوب استان خبر داد و گفت: از ظرفیت جوانان باید استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، میثم پاریزی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان جنوب استان کرمان که با محوریت فضای مجازی و سبک زندگی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار و مسئولان محلی جیرفت، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: در این نشست مقرر شد مکانی تحت عنوان سمن سرا یا خانه جوان در اختیار جوانان منطقه قرار گیرد تا بتوانند هم‌افزایی مناسب را با استفاده از ظرفیت جوانان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی سمن سرا یا خانه جوان در آینده‌ای نزدیک در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در نشست با جوانان جنوب استان کرمان دغدغه‌های سمن‌های جوانان، فعالان اجتماعی و مسائلی که مطرح شد را شنیدیم.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان بر تشکیل منظم جلسات کمیته و کارگروهی که ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل می‌شود تاکید کرد و افزود: مصوباتی که از دل ستادهای ساماندهی برای رفع مشکلات حوزه جوانان در شهرستان‌های جنوبی با محوریت شهرستان جیرفت انجام خواهد شد، این قابلیت را دارد که بتواند در ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار در دستور کار قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه: 140 خانه جوان و 3300 سمن در کشور فعال استبزرگترین خانه جوان کشور با حضور وزیر ورزش در کرمانشاه افتتاح شدروایت تسنیم از بانوان کارآفرین رفسنجانی که با وجود همه سختی‌ها خود را اثبات کردند/ در ابتدا کسی ما را باور نداشت

وی از فرماندار شهرستان جیرفت و ریاست ستاد ساماندهی این شهرستان به واسطه علاقه‌اش به رفع مسائل و مشکلات حوزه جوانان قدردانی کرد و گفت: در بحث ستاد ساماندهی امور جوانان جنوب استان می‌توانیم از این ظرفیت مناسب مدیریتی استفاده کنیم.

پاریزی بیان کرد: در این نشست تصمیم‌گیری شد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها تشکیل شود، مصوبات 7 شهرستان جنوبی در ستاد ساماندهی شهرستان جیرفت مطرح شود و مصوبات نهایی به جلسات ستاد ساماندهی استان تعمیم داده شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش ایران استان کرمان وزارت ورزش و جوانان ورزش ایران استان کرمان ستاد ساماندهی امور جوانان جنوب استان کرمان ورزش و جوانان خانه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب