Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی صبح روز دوشنبه در گردهمایی بزرگ معتمدین، بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس دهلران اظهار مرد: هر جایی که تفکر انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت جریان داشته باشد، سپاه آنجا حضور فعال و موثر دارد.

وی ادامه داد: امروز نیروهای بسیجی و پاسداران در عرصه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت زدایی و … در خدمت مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه در کجای دنیا دیده‌اید که نیروی نظامی و شبه نظامی به ساخت سرویس بهداشتی و مسائل معیشتی و محرومیت زدایی افتخار کند، ادامه داد: امروز ما پاسداران از پادگان‌ها، اتاق‌ها و مقرهایمان بیرون آمده‌ایم تا به مردم عزیز کشورمان با تمام قوا خدمت کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که در سپاه نوکری مردم را بکنیم، چراکه ما از مردم هستیم و این خدمات‌دهی را افتخار می‌دانیم.

سردار شاکرمی افزود: دشت عباس قدمگاه حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جان برکف اسلام در دوران دفاع مقدس در عملیات‌هایی همچون فتح المبین است و ما و مسئولان امروز به تاسی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن عزیزان مکلف به خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی گفت: مردم شهرستان دهلران و منطقه دشت عباس در دوران دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند و به دفاع از مرزهای کشور پرداختند، امروز لازم است تا مسئولان مشکلات این مردم را پیگیری و حل کند.

وی تصریح کرد: امروز مردم منطقه خود نگهبان مرزها هستند و به خوبی از کیان مرزهای کشور دفاع می‌کنند و انتظار ما است که مردم همچنان و با قدرت از مرزها دفاع کنند.

کد خبر 5142294

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام محرومیت زدایی ایلام دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان عکس استانها انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا شیراز شهرستان کرج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم