Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@02:42:03 GMT

دانشگاه آزاد کرمانشاه بین‌المللی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۸۰۳۷

دانشگاه آزاد کرمانشاه بین‌المللی شد

مسئول امور بین‌الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: وزارت علوم به‌صورت رسمی، مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کرمانشاه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی، مسئول امور بین‌الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه در خصوص اخذ مجوز بین‌المللی شدن این دانشگاه گفت: از سال ۱۳۹۷ با توجه به وضعیت زیرساختی مناسبی که داشتیم و هم‌مرزی کرمانشاه با کشور عراق، به‌صورت ضمنی تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای جذب دانشجویان خارجی گرفتیم و توانستیم در همان سال پنج دانشجوی خارجی جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تصریح کرد: طی سال‌های بعد با رایزنی‌هایی که با دانشگاه‌های عراقی داشتیم و پیگیری و تلاش‌های مسئولان دانشگاه، تعداد این دانشجویان به مرور افزایش پیدا کرد، تا جایی که امروز حدود ۸۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
مسئول امور بین‌الملل دانشگاه آزاد کرمانشاه اضافه کرد: در مدت سه سال گذشته با تاییدی که از وزارت علوم گرفته بودیم، تنها می‌توانستیم دانشجویان عراقی را پذیرش کنیم و امکان پذیرش دانشجو از سایر کشور‌ها را نداشتیم.
وی افزود: در این مدت مسئولان دانشگاه با رایزنی‌هایی که با وزارت علوم داشتند، بدنبال گرفتن مجوز رسمی جذب دانشجوی خارجی بودند، تا اینکه سال گذشته کارشناسان ارزیاب وزارت علوم و ممیزی رسمی، بازدیدی از وضعیت زیرساختی دانشگاه آزاد کرمانشاه داشتند و مؤلفه‌های موجود در این دانشگاه را برای جذب دانشجویان خارجی مورد بررسی قرار دادند.
صادقی گفت: داشتن اعضای هیئت علمی قوی، رشته‌های متنوع، آزمایشگاه‌های متعدد، امکانات خوابگاهی و رفاهی، کتابخانه، سرانه مناسب فضای آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی از جمله شاخص‌هایی است که در دانشگاه آزاد کرمانشاه وضعیت خوبی در آن‌ها داریم و کارشناسان ارزیاب وزارت علوم هم آن را تایید کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از این بازدید‌ها و بررسی وضعیت، اخیرا مجوز رسمی جذب دانشجوی خارجی برای دانشگاه آزاد کرمانشاه از سوی وزارت علوم صادر شده و پس از این می‌توانیم از همه کشور‌های دیگر پذیرش دانشجوی خارجی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه پذیرش دانشجو دانشجوی خارجی دانشگاه آزاد کرمانشاه دانشجوی خارجی جذب دانشجوی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود