Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در آئین نمادین کلنگ زنی این  مدارس که در دبیرستان دوره متوسطه اول روستای رشید آباد  برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر از زحمات ارزشمند خیرین به خصوص بانک ملی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آموزش و پرورش محوری ترین نهاد اجتماعی است که ریل توسعه و پیشرفت کل جامعه از آن می‌ گذرد؛ لذا با توجه به  حساسیت این دستگاه باید کاری کرد که این سیستم به دور از چالش و مشکل باشد تا بتواند زمینه تحقق اهداف عالی را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی با بیان اینکه مسئله فضای آموزشی یکی از چالش‌های بزرگی که آموزش و پرورش با آن روبرو است؛ گفت: تا اکنون اقدامات ارزنده ای در این زمینه صورت گرفته است؛ ولی متاسفانه جوابگوی نیاز واقعی سیستم تعلیم و تربیت نیست.

وی بیان کرد: امروز در سایه حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم و همچنین خیرین ارجمند؛ موفق شده‌ایم؛ در شهرستان دیواندره بخشی از این مشکلات را کاهش و اقدامات ماندگاری را صورت دهیم.

مدیر آموزش و پرورش دیواندره همچنن با  اشاره به احداث دبیرستان 3 کلاسه روستای رشید آباد در خصوص خدمات خیریه بانک ملی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بانک ملی به عنوان بزرگترین بانک کشور و با دارا بودن 90سال سابقه مفید دارای نگاهی فراتر از یک بنگاه اقتصاده بوده و با ارائه خدمات و فعالیت های نیکوکارانه آثار بسیار ماندگاری را از خود در سطح جامعه به یادگار گذاشته، که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی همزمان 3مدرسه روستایی و شهری دیگر و تقدیر از خیرین  محترم این مدارس گفت: همزمان با دبیرستان 3کلاسه روستای رشید آباد که با کمک بانک ملی و اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان احداث  شده است؛  دبستان 1 کلاسه قاچیان افتتاح و دبستان 3 کلاسه ظفر آباد و دبیرستان 6 کلاسه فاز سوم شهرک اوباتو کلنگ زنی خواهد شد؛ که جای قدر دانی دارد.

در این مراسم  همچنین یوسفی قیاسی مدیرعامل بانک ملی سرپرستی شعب استان کردستان هم به نیابت از این بانک و در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کلیه کسانی که آنان را در این مسیر همراهی نموده اند؛ اظهار داشت: آنچه امروز ما داریم مدیون کسانی هستیم که قبلا برای ما زحمت کشیده بودند؛ لذا امروز ما باید تمام توان خود را بکار بگیریم؛ تا در هر صنف و شغلی هستیم؛ در صدد انجام امور خیر و صلاح جامعه باشیم؛ چون خیر و صلاح جامعه به خود فرد برمی‌گردد؛ و در نهایت زمینه ساز پیشرفت و ترقی آن در تمامی ابعاد خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های نیکوکارانه بانک ملی استان کردستان با وجود تنگناهای موجود اظهار داشت: با توجه به وجود محدودیت در اعتبارات دولتی ما باید از ظرفیت های خیرین برای حل مشکلات موجود بخصوص در زمینه احداث مدارس استفاده لازم را ببریم؛ تا هم نسل آینده را در زمینه فضاهای آموزشی بی نیاز کرده و هم در زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه گام برداشته باشیم.

مدیرعامل بانک ملی سرپرستی شعب استان در نهایت هدف بانک ملی را آماده نمودن زیر ساخت های توسعه در کشور با محوریت مناطق محروم برشمرد؛ که می تواند زمینه ساز تعالی جامعه در تمامی ابعاد باشد.

آئین افتتاح و کلنگ زنی همزمان 4مدرسه خیر ساز و دولتی روستایی و شهری با مجموع13 کلاس  و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال درس برگزار شد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح مدرسه دیواندره آموزش و پرورش بانک ملی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه گیلان اظهار کرد: نقش محوری و اثرگذار معلمان در تعلیم و تربیت مشهود و قابل لمس است.

وی، معلم، مدرسه، خانواده و جامعه را از عناصر تأثیرگذار بر تعلیم و تربیت دانست و افزود: معلمان در فرهنگ سازی جامعه نقش حیاتی دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه عشق و امید در مدرسه با حضور معلم معنا پیدا می‌کند، گفت: معلمین، پدر و مادر همه به گردن تک تک افراد جامعه حق دارند.

عباسی با اشاره به هم ترازی شغل معلمی با پیامبری بیان کرد: معلمی یک حرفه پر افتخار و عزت مند است.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت دینی و معرفتی دانش‌آموزان افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از اعتقادات، باورهای ارزشی و دینی است که باید به نسل کودک و نوجوان منتقل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر مدرسه یک پایگاه آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و اخلاقی است، گفت: مدارس در تربیت اجتماعی و فرآیند رشد دانش‌آموزان اهتمام ویژه بورزند.

عباسی با انتقاد از عدم اجرای درست سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: معلمین در اجرای درست این سند مهم نقش محوری دارند.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود، افزود: معلمان با نگاه کارشناسی می‌توانند اشکالات این سند حیاتی را مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است، بیش از ۱۰۰ معلم نمونه استانی و منطقه‌ای در همایشی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در دهکده ساحلی بندرانزلی تجلیل شدند.

کد خبر 6100724

دیگر خبرها

  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه
  • صحرایی: امسال ۱۰۰ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد