Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:59:55 GMT

مراسم تجلیل از خلبانان آزاده برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۸۱۰۱

مراسم تجلیل از خلبانان آزاده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: ۱۹ بهمن ماه روزی است که همافران نیروی هوایی در شرایطی که کشور ما در دست بیگانگان بود با همراهی و پیوستن به مردم موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات شجاعانه خلبانان نیروی هوایی در سال‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سال‌های دفاع مقدس خلبانان نیروی هوایی شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند و با نزدیک شدن به چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز هم با ازخودگذشتگی با این انقلاب همراه هستند.

سلیمانی با بیان اینکه دشمنان نظام در طول این ۴۲ سال به دنبال توطئه افکنی هستند، گفت: دشمنان این نظام با در اختیار داشتن بیش از ۳۴۰ رسانه فارسی زبان به دنبال این بودند که چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار نشود؛ این در حالی است که نه تنها چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم بلکه ۲ سال هم از آن سپری شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها گفت: زمانی ما برای تهیه کوچک‌ترین تجهیزات نظامی با مشکل مواجه بودیم اما الان در زمینه‌های مختلف به ویژه موشکی کشور به توانایی‌های پیشرفته دست یافته است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر و قدردانی از خلبانان آزاده نیروی هوایی گفت: آزادگان و امیران نیروی هوایی نقش مهمی در پیروزی و پیشرفت این انقلاب داشته‌اند و امیدواریم که در این مسیر مقتدرانه حرکت کنند و موفق و سربلند باشند.

کد خبر 5142263

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سردار یعقوب سلیمانی دفاع مقدس همافران نیروی هوایی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آیت الله سید ابراهیم رئیسی ویروس کرونا شورای شهر شورای عالی استان ها زنان انقلاب اسلامی ایران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گردشگری محسن حاجی میرزایی میراث فرهنگی پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳