Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در میان شهرهای مختلف استان مازندران، رامسر منطقه ای بسیار سرسبز و دیدنی است هرچند امروزه به لطف کرونا، خالی از گردشگر شده اما بی شک بعد از شکست کرونا به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل خواهد شد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با جاذبه های دیدنی رامسر آشنا شده و بعد از کرونا، بهترین خاطرات سفر را در این شهر برای خود رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در میان شهرهای مختلف استان مازندران، رامسر منطقه ای بسیار سرسبز و دیدنی است هرچند امروزه به لطف کرونا، خالی از گردشگر شده اما بی شک بعد از شکست کرونا به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل خواهد شد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با جاذبه های دیدنی رامسر آشنا شده و بعد از کرونا، بهترین خاطرات سفر را در این شهر برای خود رقم بزنید.

رامسر کجاست و راه های دسترسی به رامسر
در میان شهرهای مختلف استان مازندران، رامسر به عنوان غربی ترین شهر استان به شمار می رود که درواقع ساحلی بین استان های گیلان و مازندران به حساب می آید. از آنجا که اکثر گردشگران رامسر تهرانی نشین ها هستند که می خواهند آخر هفته ها و تعطیلات چند روزه را در رامسر سپری کنند، از دوراه می توانند به رامسر دسترسی داشته باشند. سریع ترین و بهترین راه تهران تا رامسر، جاده چالوس است.
گردشگران کافیست از شهر تهران وارد آزادراه تهران – شمال شوند یا ابتدا به کرج سفر کرده و سپس وارد جاده چالوس شده و در انتهای مسیر هنگامی که به شهر چالوس رسیدند، به سمت غرب رفته و با عبور از شهرهای نمک آبرود، متل قو، عباس آباد و تنکابن، به رامسر برسند. قبل از کرونا و زمانی که مردم به شهرهای مختلف شمال سفر می کردند، میانگین 4 ساعت طول میکشید تا از تهران به رامسر رسید اما این زمان برای روزهای عادی هفته بود و زمانی که ترافیک های سنگینی را در محورهای شمالی نمیدیدیم اما با فرا رسیدن روزهای پنج شنبه و جمعه و بخصوص ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، به لطف ترافیک های سنگین جاده چالوس و شهرهای شمالی کشور، این زمان 4 ساعته گاه به 6 ساعت هم می رسید.
از طرفی گردشگرانی که نمیخواستند در ترافیک های سنگین و خسته کننده جاده چالوس بمانند و ترجیح می دادند برای رهایی از ترافیک، مسیر طولانی تری رو طی کنند، ابتدا از تهران به سمت کرج رفته و بعد از کرج هنگامی که به قزوین می رسیدند وارد جاده قزوین – رشت می شدند تا از شمال شرق رشت وارد رامسر شوند. این مسیر همواره ترافیک کمتری داره و از طرفی هم جاده رشت بسیار لذت بخش و سرسبزه.
امروزه که به لطف کرونا، گردشگران برای حفظ سلامتی خود به هیچ جایی سفر نمی کنند، مسیرهای شمالی کشور بسیار خلوت می باشد اما بعد از شکست کرونا، بی شک با ترافیک های سنگین محورهای شمالی کشور و هجوم گردشگران به سمت مناطق ساحلی و سرسبز استان مازندران روبرو خواهیم شد.
لوکس ویلا، آماده خدمت رسانی به گردشگران برای اجاره در رامسر بعد از شکست کرونا
قبل از پیدایش کرونا، گردشگرانی که می خواستند به رامسر سفر کنند، برای اقامت و اجاره ویلا در رامسر با تنوعی از ویلاهای مختلف روبرو می شدند که هرکدام از امکانات مختلفی برخوردار بوده و با توجه به امکانات و موقعیت، نرخ اجاره روزانه متفاوتی هم داشتند اما چون رامسر منطقه ای توریستی به حساب می آمد، گردشگران مجبور بودند به علت تقاضای بالا، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا در رامسر اقدام می کردند اما امروزه تمام ویلاها به لطف عدم سفر مردم، خالی از سکنه هستند و اکثر ویلاها هم برای حفظ سلامتی گردشگران، اجاره داده نمی شوند.
اگر شما هم بعد از شکست کرونا قصد سفر و اجاره ویلا رامسر را دارید، اول از همه باید خود را برای رزرو ویلا در رامسر آماده کنید چراکه افراد بسیاری می خواهند به این شهر سفر کرده و میان ویلاهای واقع در مناطق جنگلی و ساحلی، متناسب با بودجه و سلیقه بهترین اقامتگاه را انتخاب کنند. در اکثر شهرهای شمالی کشور، همواره برای اجاره ویلا ساحلی می بایست هزینه به مراتب بالاتری نسبت به ویلاهای جنگلی پرداخت کرد اما در برخی از شهرهای مازندران به دلیل محبوبیت مناطق جنگلی، گردشگران می بایست هزینه بیشتری برای اجاره ویلا جنگلی پرداخت کنند. این موضوع در رامسر هم صدق کرده و هزینه اجاره ویلا جنگلی در رامسر به لطف ارتفاعات و مناطق ییلاقی، بیشتر از اجاره ویلا ساحلی در رامسر می باشد.

آشنایی با برخی از مناطق دیدنی رامسر
رامسر در میان جذاب ترین شهرهای استان مازندران به شمار می رود و همواره شاهد حضور گردشگران بسیاری در این منطقه هستیم هرچند امروزه تنها بومی های رامسر در این منطقه زندگی می کنند و به دلیل کرونا، هیچ گردشگری در رامسر مشاهده نمی شود. اگر تصمیم گرفتید رامسر را به عنوان اولین مقصد گردشگری بعد از شکست کرونا انتخاب کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از جاذبه های گردشگری رامسر بیشتر آشنا شوید.

روستای جواهرده رامسر
فصل بهار و پاییز، بهترین زمان بازدید از روستای جواهرده می باشد. روستای جواهرده یکی از توریستی ترین و سرسبزترین نقاط رامسر به شمار میرود که در جنوب رامسر قرار داشته و برای دسترسی به این روستا می بایست ابتدا به جنوب رامسر مراجعه کرده و وارد جاده جواهرده شوید تا پس از نیم ساعت رانندگی به روستا برسید.
گردشگران هنگام ورود به روستای جواهرده می بایست هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کنند و به گفته بومی ها، این هزینه صرف پاکیزه نگه داشتن منطقه انجام می شود و حتی در دوران قبل از کرونا که گردشگران بسیاری در روستا حضور داشتند، حتی یک زباله کوچک هم بر روی زمین مشاهده نمیشد. روستای جواهرده منطقه ای خوش آب و هوا دلنشین می باشد که برای پیک نیک و طبیعت گردی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. اگر قصد اجاره ویلا رامسر را دارید میتوانید برای استفاده از تخفیف های سایت وارد سایت لوکس ویلا شوید.
بلوار معلم رامسر
در میان نقاط مختلف رامسر، بلوار معلم همواره یکی از شلوغ ترین نقاط به شمار می رود چراکه هم در منطقه معروف چهارصد دستگاه قرار داشته و هم اینکه به عنوان طولانی ترین بلوار رامسر شناخته می شود. بلوار معلم رامسر نزدیک به 1.5 کیلومتر طول داشته و از ساحل رامسر شروع شده و تا جنگل های شهر می رود. اگر تصمیم گرفتید بعد از کرونا به رامسر سفر کنید، پیشنهاد می کنیم در صبح زود برای ورزش و پیاده روی، به بلوار معلم رامسر مراجعه کنید تا از هوای دلنشین و خلوتی بلوار، نهایت لذت را ببرید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بعد از شکست کرونا استان مازندران روستای جواهرده ویلا در رامسر شهرهای مختلف بلوار معلم برای اجاره شمالی کشور اجاره ویلا جاده چالوس لوکس ویلا منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)