Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در گردهمایی معتمدان و بزرگان ایلات و طوایف دشت عباس شهرستان دهلران اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی و وحدت و حضور مردم موجب رشد اسلام و حضور قرآن در زندگی مردم شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان شاه آمریکا و انگلیس برای ما ارزش قائل نبودند و از ما حق توحش می گرفتند، افزود: در آن شرایط هر آمریکایی در ایران هر جنایتی می کرد هیچ مقامی حق سوال از آنها نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام به برکات نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد: امروز در همه مرکز شهرستان ها پزشک متخصص وجود دارد و در روستاها نیز خدمات درمانی به مردم ارائه می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار به جنگ تحمیلی و توطئه های دشمن و تحریم اشاره کرد و گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در تمامی این موقعیت ها مقاومت و عزت دینی خود را حفظ کردند.

وی به رشد علمی و صنعتی کشور اشاره کرد و یادآور شد: تحقق عدالت از شعارهای اول انقلاب است که برای همیشه ادامه دارد و امروز روند انقلاب و پیشرفت کشور امیدوار کننده و با سرعت ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام به سوابق انقلابی و دفاع مقدس مردم دهلران و حضور صحنه های دفاع از انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از تصرف سرزمین ایران مایوس ولی دین و افکار جوانان را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دشمن می خواهد دین، انقلاب ، ارزش ها و شهدا را از ما بگیرد و بی بند و باری و فساد را ترویج کند که باید همه ما و معتمدان و بزرگان به وظایف خود در مقابل دشمن بیش از پیش عمل کنیم.

وی بر نقش معتمدان در برچیدن آداب و رسوم غلط تاکید کرد و افزود: توجه به قانون و حکم قضایی باید سرلوحه رفع اختلافات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام به خدمات سپاه در سازندگی و بهداشت و آموزش اشاره کرد و افزود: مردم استان و شهرستان دهلران با توجه به سوابق دفاع مقدس و دفاع از مرز و بوم  و ولایت فقیه شایسته بهترین خدمات هستند.

برچسب‌ها ایلام الله نور کریمی تبار دهلران نماینده ولی فقیه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام الله نور کریمی تبار دهلران ایلام الله نور کریمی تبار دهلران نماینده ولی فقیه ایلام اخبار کنکور کریمی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  درمراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان  معاون امور مجلس رییس جمهورگفت: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  هم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمان خود هستیم. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان