Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:06:44 GMT

۳۵ درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۹۱۸۳

۳۵ درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است

باقری، گفت: ۳۵ درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است و از ۳۰۰ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای، ۶۰ هزار جلد سند مالکیت کاداستری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی اکبر باقری»، امروز(20بهمن) در هفتمین جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان جلسه اظهار داشت: لرستان در سال جاری رتبه اول در کشور را در زمینه تعویض و صدور سند مالکیت با صدور ۱۸ هزار فقره سند مالکیت، به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۰۲ هزار و ۹۶۲ هکتار از اراضی ملی لرستان تثبیت شدند، ادامه داد: ۷۹۵ هزار و ۱۸۲ هکتار از اراضی ملی استان در سال جاری تثبیت مالکیت شده است.

 

وی با بیان اینکه 35 درصد از اراضی ملی لرستان تثبیت مالکیت شده ‌است، خاطرنشان کرد: این امر مرهون تلاش رؤسای واحدهای ثبتی و کارکنان سازمان ثبت استان است.

 

باقری  با بیان اینکه از ابتدای اجرای قانون حدنگار تاکنون نیز از ۳۰۰ هزار سند مالکیت دفترچه‌ای، ۶۰ هزار جلد سند مالکیت کاداستری شده است، یادآور شد: تعویض یک سوم از این تعداد در سال جاری انجام شده است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از صدور سند ۱۵۰ فقره موقوفات استان در سال جاری خبر داد و گفت: امید است در ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ تمام اراضی وقفی، دولتی و ملی استان تثبیت شده و اقدامات به سمت و سوی کاداستر شهری سوق داده شود.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: تثبیت مالکیت ثبت اسناد لرستان اراضی ملی لرستان تثبیت تثبیت مالکیت شده سال جاری سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان