Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر خورشیدی روز دوشنبه در مراسم معارفه رییس جدید تامین اجتماعی اشنویه با بیان اینکه این تعداد در بخش‌های بیمه ‌شدگان اجباری، مشاغل آزاد، اختیاری و توافقی تقسیم بندی شده و حق بیمه پرداخت می کنند، افزود: بدین ترتیب با احتساب بیمه‌شدگان تبعی ۵۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی گفت: از ابتدای اسفند سال جاری دفترچه‌های تامین اجتماعی حذف می‌شود و بیمه‌شدگان می‌توانند با ارایه کارت ملی با مراجعه به مراکز درمانی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تعهدات بیمه‌ تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از اول اسفند به بعد بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آنها به پایان می‌رسد نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می‌توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد تأمین اجتماعی سراسر کشور مراجعه کنند.

خورشیدی با بیان اینکه تمامی جزئیات و جوانب مختلف خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی در برنامه حذف دفترچه‌های کاغذی لحاظ شده است، گفت: نحوه خدمت رسانی به بیمه شدگان در مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد به دقت برنامه ریزی شده است و اطمینان داریم که در ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در قبال بیمه شدگان با حذف دفترچه‌های کاغدی هیچگونه اختلالی به‌وجود نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های نسخه نویسی الکترونیکی نیز در استان آماده شده و درمانگاه‌های خصوصی، دولتی، دانشگاهی و غیرانتفاعی به نسخه نویسی الکترونیک مجهز شده و اجرای این طرح را آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: در صورتیکه مراکز طرف قرارداد نباشند، در یک نسخه مشخصات بیمار و کدملی نوشته می‌شود که با مراجعه به داروخانه‌ها با توجه به توافق صورت گرفته اقدامات لازم در این خصوص برای آنها انجام می شود.

وی در ارتباط با سامانه ۳۰۷۰ افزود: این سامانه ۳۰ خدمت را به حدود ۷۰ میلیون نفر مراجعه کننده به مراکز بیمه‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهد و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز بیمه‌ای نیست و بیمه‌شدگان با مراجعه به سایت و ثبت‌نام می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم "طاها خضرسوری"به عنوان رییس تامین اجتماعی اشنویه معرفی و از زحمات" ابراهیم محمودنژاد" قدردانی شد.

بیمه تأمین اجتماعی یکی از سازمان‌های بیمه‌گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان‌های بیمه‌گر کشور و استان‌های مختلف را در اختیار دارد.

هم‌اکنون یک بیمارستان، یک دی کلینیک، سه پلی کلینیک، پنج درمانگاه تخصصی مختص سازمان تأمین اجتماعی در آذربایجان‌غربی فعال است و به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می‌کند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی اشنویه طرح نسخه الکترونیکی بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی اشنویه سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی اشنویه طرح نسخه الکترونیکی بیمه بیکاری اخبار کنکور آذربایجان غربی تأمین اجتماعی تامین اجتماعی طرف قرارداد بیمه شدگان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان