Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر رضایی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان سرپل ذهاب بصورت خودرویی و خانوادگی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هرساله با حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سرپل ذهاب همزمان با سراسر کشور برگزار می شود ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم این مراسم به شکل دیگری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم امسال به صورت رژه خودرویی و خانوادگی برگزار می شود و حرکتی نمادین برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: این مراسم در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

رضایی اذعان داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سرپل ذهاب با خودروی شخصی به همراه خانواده های خود در این مراسم شرکت نموده و مسیر تعیین شده در شهرستان را بصورت خودرویی طی خواهند کرد تا در شرایط کرونایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سرپل ذهاب ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز