Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در آیین بهره برداری از این طرح ها، گفت: برای اجرا و بهره برداری از این ۷ طرح تعاونی روستایی و عشایری در مجموع اعتباری معادل ۱۱۹.۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

«توصیفیان» افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال بکار ۸۵ نفر در مناطق روستایی شهرستان های مختلف استان همدان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: افتتاح ۲ واحد سردخانه در روستاهای امیرآباد و خورونده با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲۰ نفر و ۲ واحد تولید پوشاک در روستاهای ورقستان و خنجرآباد با ۱۰.۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲۵ نفر اشتغالزایی در شهرستان رزن از جمله این طرح های تعاونی است.

توصیفیان افزود: همچنین واحد تولید پوشاک روستای جامیشلو شهرستان درگزین با ۴ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۸ نفر از دیگر طرح هایی بود که امروز همزمان با طرح های تعاونی سراسر کشور به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: درهمین ارتباط واحد کشت گلخانه ای روستای گل آبادد شهرستان تویسرکان نیز با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷ نفر  به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: همچنین بهره برداری از یک واحد فرآوری معدنی نیز با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۲۵ نفر در شهرستان فامنین آغاز شد.

به گفته وی ، در مجموع برای بهره برداری از این ۷ طرح تعاونی استان همدان با اشتغالزایی برای ۸۵ نفر ۱۱۹.۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۴۲ هزار و ۳۵۸ طرح اشتغال روستایی و عشایری در سراسر کشور با سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۶۳ هزار و ۲۴۳ نفر عصر امروز(دوشنبه) با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی و افتتاح شد.

برچسب‌ها تعاون روستایی تعاونی جامعه عشایری جهش تولید توسعه روستایی اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان همدان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی تعاونی جامعه عشایری تعاون روستایی تعاونی جامعه عشایری جهش تولید توسعه روستایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر اخبار کنکور میلیارد ریال اعتبار کار و رفاه اجتماعی بهره برداری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه مجازی خود نوشت: در جریان سفرهای استانی دولت مردمی در دو سال و نیم گذشته، سازمان برنامه و بودجه متعهد به تأمین ۲۸۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۴۵۰۰ مصوبه شده است. با تخصیص ۱۸۸ هزار میلیارد تومان بیش از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6100422 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه