Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@05:04:47 GMT

گیفت کارت چیست؟ + معرفی انواع گیفت کارت موبوگیفت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۹۷۶۳

گیفت کارت که بعضی‌ها آن را به‌عنوان کارت هدیه هم می­شناسند، به شما کمک می‌کند تا خیلی راحت از سایت­های خارجی خرید کنید.

 

گیفت کارت­ ها از طریق سایت­ها و سامانه­های مختلفی ارائه می­شوند. سایت‌هایی مثل آمازون، اپل، نتفلیکس و ... برای راحتی کاربران‌شان و همینطور افزایش فروش خودشان، گیفت کارت ها را پیشنهاد داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دنیای گیفت ­کارت­ ها تنوع بسیار زیادی دارد که شما می­توانید در موارد مختلفی مثل خرید بازی یا اپلیکیشن‌های گوناگون از آنها استفاده کنید. یکی از سایت‌هایی که در حال حاضر انواع گیفت کارت را ارائه می‌کند،

سامانه موبوگیفت است. در ادامه به‌طور مفصل دربارۀ موبوگیفت و انواع گیفت کارتی که در فروشگاهش موجود است، صحبت می‌کنیم.

 

 

 

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت درواقع جایگزینی برای پول نقد است و یک نوع کارت اعتباری غیرنقدی به حساب می‌آید که برای انواع خریدهای آنلاین کاربرد دارد.

 

اعتبار این نوع کارت­ها، برخلاف دیگر کارت­های اعتباری، قابل جابه­جایی نیست و همانطور که گفته شد گاهی به‌عنوان کادوی تولد و .. هم استفاده می‌شوند.

 

دارندۀ گیفت کارت می تواند به اندازه اعتبار کارتش از فروشگاه­های مشخصی خرید کند. توجه داشته باشید که معمولاً گیفت کارت­ها تاریخ انقضا ندارند. ارزش هر گیفت کارت به کدی است که روی آن نوشته شده است. صادرکننده گیفت کارت ها معمولاً بانک­ها، شرکت­ها و کمپانی­های بزرگی هستند.

 

اصولاً سایت­های زیادی در زمینه فروش گیفت کارت با تحویل فوری فعالیت دارند، اما نکته اینجاست که همه‌شان هم معتبر نیستند. موبوگیفت یکی از هزاران سامانه­ای است که می­­توانید برای خرید آنی انواع گیفت کارت روی آن حساب کنید.

 

در ادامه با انواع گیفت کارت­هایی که می­توانید از موبوگیفت تهیه کنید آشنا می­شویم.

 

معرفی انواع گیفت کارت

همانطور که گفته شد، با توجه به نوع شرکت صادرکننده گیفت کارت، انواع مختلفی از آن وجود دارد که عبارتند از:

گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت اپل محصولی است که توسط شرکت اپل ارائه شده که به‌وسیله آن می­توانید مجموعه برنامه­های موجود در فروشگاه اپل را خریداری کنید. منظور از انتخاب کشور در گیفت کارت­ های آی­تونز، کشور انتخاب شده در اکانت اپل‌آیدی شماست. موبوگیفت گیفت کارت­ های آی­تونز آمریکا­، انگلستان، استرالیا و کانادا را ارائه می­دهد.

 

درواقع اپل برای استورها در کشورهای مختلف گیفت کارت­ های همان کشور را با واحدهای ارزی متفاوتی ارائه کرده است، یعنی گیفت کارت­ های آی­تونز انگلیس به‌صورت پوندی و فقط در اکانت اپل آیدی همین کشور قابل شارژ هستند. پس با توجه به حساسیت موضوع و عدم امکان تعویض گیفت کارت، حتماً قبل از خرید از کشور اپل آیدی خودتان مطمئن شوید .

گیفت کارت گوگل پلی

فروشگاه رسمی گوگل یا همان گوگل پلی برای خرید و فروش نرم‌افزار، بازی، فیلم، کتاب و ... در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید با توجه به تحریم­های بانکی در ایران، تهیه گیفت کارت گوگل پلی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. موبوگیفت گیفت کارت­ های معتبر و اصلی گوگل پلی را از 3 کشور متفاوت ارائه می­دهد.

گیفت کارت پلی استیشن

پلی استیشن از محبوب­ترین کنسول­های بازی در سراسر دنیاست. گیفت کارت پلی استیشن برای خرید چندین هزار بازی از فروشگاه پلی استیشن توسط سونی ارائه شده است. موبوگیفت کارت های هدیه پلی استیشن را از دو کشور آمریکا و انگلیس و در قیمت­های متنوعی ارائه می‌کند.

 

گیفت کارت ایکس باکس

ایکس باکس کسنولی پرطرفدار و محبوب از شرکت مایکروسافت (Microsoft ) است. طرفداران این کنسول برای شارژ و خرید بازی­های آن از فروشگاه ایکس باکس می­توانند از گیفت کارت­ های موبوگیفت استفاده کنند و به میزان اعتبار اکانت خودشان، بازی و سکه بخرند.

 

 

گیفت کارت گلد ایکس باکس

علاوه‌بر گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت گلد ایکس باکس هم در موبوگیفت موجود است که امکان بازی به‌صورت آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. گیفت کارت گلد ایکس باکس امکاناتی شبیه به پلی استیشن پلاس را در اختیارتان قرار می­دهد.

 

گیفت کارت استیم والت

استیم پلتفرمی دیجیتال برای مدیریت بازی­های تحت کامپیوتر است که برای توزیع بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های مرتبط استفاده می­شود. در موبوگیفت می­توانید گیفت کارت استیم را به‌صورت ریالی از دو کشور آمریکا و انگلیس و در مبالغ متنوعی خریداری کنید.

 

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

شرکت سونی در ادامۀ گسترش شبکه PSN از ویژگی جدیدی به نام Playstation Plus با هدف امکان انجام بازی­های آنلاین رونمایی کرد. در موبوگیفت ، گیفت کارت پلی استیشن پلاس در سه نوع یک‌ماهه ، سه‌ماهه و یک‌ساله از سه کشور آمریکا، انگلیس و امارات برای خرید در دسترس شماست.

 

 

 

گیفت کارت پابجی موبایل

PUBG  یک بازی آنلاین چندنفره ویدیویی در سبک بتل رویال است. در حال حاضر پابجی بیش از 400 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. موبوگیفت در ارائه یوسی پابجی موبایل پیشگام است که برای خرید می­توانید به سایتش مراجعه کنید.

گیفت کارت آمازون

آمازون بزرگترین فروشگاه‌ اینترنتی جهان است که امکان خرید از این سایت در ایران هم وجود دارد. با خرید گیفت کارت آمازون و شارژ حساب کاربری‌تان می‌توانید هرچه را که می‌خواهید از این سایت تهیه کنید.

 

گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای پلتفرم اشتراک موسیقی، پادکست و ویدئو با بیش از 100میلیون کاربر در سراسر جهان است. خبر خوب اینکه امکان استفاده رایگان از اسپاتیفای وجود دارد، اما وجود تبلیغات مزاحم، عدم امکان ساخت پلی‌لیست شخصی و ... از محدودیت‌های نسخۀ رایگان اسپاتیفای است. پس با خرید گیفت کارت اسپاتیفای از موبوگیفت و ارتقا حساب‌تان به پریمیوم، همۀ این مشکلات را حل کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

نتفلیکس بزرگترین شبکه استریم و پخش آنلاین فیلم در دنیاست که بر پایه پرداخت حق عضویت کار می‌کند. این حق عضویت را می­توانید از طریق خرید گیفت کارت نتفلیکس از موبوگیفت پرداخت کنید.

گیفت کارت اسکایپ

اسکایپ پلتفرم کاربردی و محبوبی است که امکان ارتباط صوتی و ویدیوئی را فراهم می‌کند. استفاده از آن برای برقراری تماس کاملاً رایگان است، اما برای استفاده از امکاناتی مثل پیام‌رسان، ویدئو کنفرانس، انتقال فایل و پست صوتی باید گیفت کارت اسکایپ بخرید.

 

موبوگیفت؛ مرجع خرید انواع گیفت کارت

موبوگیفت یک سامانۀ مطمئن و مرجع برای خرید انواع گیفت کارت است.

 

بهتر است بدانید که با خرید هر گیفت کارت از موبوگیفت امتیاز دریافت می­کنید و می‌توانید در خریدهای بعدی‌تان هم از این سایت تخفیف بگیرید.

 

برای خرید به آدرس www.mobogift.com مراجعه کنید و گیفت کارت موردنظرتان را انتخاب کنید.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوگل گوگل گوگل گوگل گوگل پابجی موبایل موبوگیفت گیفت کارت گیفت کارت پلی استیشن انواع گیفت کارت گیفت کارت ها ایکس باکس برای خرید گوگل پلی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"