Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:50:09 GMT

رونالدو در خطر از دست دادن فینال کوپا ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۴۹۸۰۶

رونالدو در خطر از دست دادن فینال کوپا ایتالیا

رونالدو و 9 بازیکن یوونتوس با دریافت یک کارت زرد، فینال احتمالی کوپا ایتالیا را از دست خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، سومین مصاف تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در یک ماه اخیر، فردا شب در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار می‌شود، جایی که بانوی پیر مترصد حفاظت از برتری‌اش در بازی رفت و صعود به فینالی است که فصل گذشته در آن مغلوب ناپولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

یوونتوسی‌ها در بازی رفت که هفته گذشته برگزار شد، رقیب دیرینه‌شان را در دربی ایتالیا با نتیجه 1-2 شکست دادند و به همین دلیل شانس بیشتری برای صعود به فینال دارند اما تلاش یووه برای صعود به بازی پایانی کوپا ایتالیا ممکن است منجر به محرومیت تعدادی از مهره‌های کلیدی این تیم از فینال شود.

 

یووه در حالی از اینتر پذیرایی می‌کند که 10 بازیکنش در صورت گرفتن یک کارت زرد بازی فینال را از دست می‌دهند. همین موضوع ممکن است تیم تحت هدایت آندره‌آ پیرلو را مجبور کند که محتاطانه‌تر بازی کند.

 

 

 

 

طبق گزارش نشریه توتواسپورت ایتالیا، برخلاف مسابقات لیگ، در رقابت‌های حذفی فوتبال ایتالیا دریافت دو کارت زرد محرومیت از بازی بعدی را در پی دارد و کریستیانو رونالدو، آلوارو موراتا، فدریکو کیه‌زا، رودریگو بنتانکور، ماتایس دی لیخت، مریح دمیرال، آرتور ملو، آدرین رابیو، فدریکو برناردسکی و الکس ساندرو همگی یک کارت زرد دارند و در صورت گرفتن کارتی دیگر از فینالی که پای دیگر آن یکی از دو تیم آتالانتا یا ناپولی خواهد بود محروم خواهند شد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو آرتور ملو آلوارو موراتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو آرتور ملو آلوارو موراتا کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!

اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، دیگر تمایلی به باشگاه داری ندارد.

طرفداری | رونالدو نازاریو، اسطوره برزیل و رئال مادرید، به زودی به دنبال واگذاری سهام اکثریت خودش در رئال وایادولید خواهد بود،  آن هم پس از اینکه سهام تیم برزیلی کروزیرو را فروخت.

طبق گزارش مارکا، رونالدو در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن درباره فروش کروزیرو صحبت می کرد، تأیید کرد که «رئال وایادولید بعدی است». رونالدو، کروزیرو را با بیش از 70 میلیون یورو خریداری کرد و بدهی های حدود 180 میلیون یورویی آنها را به عهده گرفت و بدین ترتیب باشگاه را از ورشکستگی نجات داد. او اکنون 90 درصد سهام این تیم را به قیمت 109 میلیون یورو فروخته است.

وایادولید دوران پرفراز و نشیبی را تحت نظر رونالدو تجربه کرده است. او قبل از سقوط وایادولید به سگوندا دیویژن، با مبلغی نزدیک به 80 میلیون یورو برای فروش باشگاه توافق کرده بود. مشخص نیست که ارزش باشگاه اکنون چقدر است، اما او امیدوار است که آنها در این فصل به لالیگا صعود کنند، که باعث افزایش ارزش باشگاه خواهد شد. آنها در حال حاضر با امتیازی برابر با لگانس در رده دوم قرار دارند. در ورزشگاه خوزه زوریلا نیز شعارهایی برای خروج رونالدو سر داده شده است، دوران حضور او در وایادولید طی شش سال گذشته شاهد صعود، سقوط، صعود مجدد و سقوط دوباره آنها بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده