Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تکاب روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای فاز اول طرح تامین گاز ایستگاه‌های تقلیل فشار محور تخت سلیمان - زرشوران تکاب ۴۵ کیلومتر خط تغذیه احداث و لوله گذاری شده و برای تکمیل و بهره‌برداری از آن ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده‌است.

امیر ستوده‌فر افزود: با بهره‌برداری از این طرح گازرسانی، یک‌هزار و ۵۸۸ خانوار ساکن در ۱۸ روستای محورهای تخت‌سلیمان، زرشوران و کرفتو تکاب و همچنین صنایع، کارخانه ها و واحدهای تولیدی این محور از گاز طبیعی بهره‌مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌کرد: با تکمیل و افتتاح فاز اول طرح خط تغذیه گازرسانی محور تخت‌سلیمان، کمربند گازی در تکاب تشکیل و تعداد روستاها و صنایع تحت پوشش شبکه گاز طبیعی افزایش و گازرسانی پایدار در منطقه برقرار شده‌است.

فرماندار تکاب اظهارداشت: همچنین واحد صنعتی تولید ورق های فایبرگلاس با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون مترمربع از این نوع ورق در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح‌شد.

ستوده‌فر ادامه داد: برای راه‌اندازی کارخانه تولید ورق های فایبرگلاس ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و با بهره برداری از آن برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۴۰۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال پایدار فراهم شده ‌است.

وی اضافه کرد: محصولات این کارخانه علاوه بر عرضه و فروش در سایر استان‌ها، به میزان ۲۰۰هزار دلار در سال به کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان صادر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در سفری یک روزه خود به تکاب به همراه مدیران کل دفتر امور اجتماعی و پدافند غیر عامل استانداری، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام و شرکت در آیین‌های گرامیداشت شهدای مدافع سلامت و افتتاح طرح‌های عمرانی با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جزو ۳۱ شهرستان کمتر برخوردار کشور به شمار می‌رود که هم‌زمان با دهه فجر امسال ۱۹ طرح مختلف توسعه ای با ۲۲۷ میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها تکاب آذربایجان غربی افتتاح طرح توسعه روستایی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب آذربایجان غربی افتتاح طرح تکاب آذربایجان غربی افتتاح طرح توسعه روستایی دهه فجر اخبار کنکور بهره برداری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز