Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@14:22:17 GMT

ممنوعیت تردد به ۸ استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۱۰۲

ممنوعیت تردد به ۸ استان کشور

با توجه به افزایش دوباره مبتلایان کرونا و تعطیلات پیش رو، ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه تا پایان هفته منع تردد در ۸ استان را اعمال کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به سیر صعودی کرونا در روزهای اخیر و افزایش سفرها، ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز هفته محدودیت های منع تردد خودروهای غیربومی در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، فارس، هرمزگان، بوشهر، اصفهان و خراسان رضوی اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته مسئولان، مسافران به هیچ عنوان به این هشت استان سفر نکنند چرا که از ورود آنان جلوگیری خواهد شد.

همه ورودی ها بسته شده و فقط خودروهای با پلاک بومی اجازه تردد دارند و جریمه 500 هزار تومانی در انتظار پلاک های غیربومی است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تردد ممنوعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس دستور العمل کاهش مصرف پلاستیک و شیوه‌ نامه اجرایی ماده سه مصوبه هیئت وزیران مقرر شد از این هفته ارائه کیسه پلاستیک در فروشگاه‌های سراسر استان همزمان با کشور رایگان نباشد تا مصرف آن کمتر شود.
یوسفی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این فکر دولت کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در جهت حذف مصرف آن است، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماند‌های شهری و خانگی پلاستیک‌هایی هستند که قابلیت چند بار استفاده دارند یا می‌توان کمتر از آنها استفاده کرد.
او بدون اشاره امکان بازیافت پلاستیک در صورت مدیریت پسماند افزود: آلایندگی‌هایی که این پلاستیک‌ها با ورود به طبیعت ایجاد می‌کنند برای محیط زیست، سلامت و خاک بسیار مضر است.
یوسفی افزود: از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته زمین پاک است که شعار آن «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک» و «نجات زمین» طراحی شده که در زمینه کاهش مصرف پلاستیک پویش «مسیر سبز، ایران پاک» اجرا شده و تاکنون ۱۰ هزار پاکت زباله از پلاستیک‌های رهاشده در طبیعت با مجموع وزن ۴۰ تن جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل