Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از برترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید شیشه سکوریت و همچنین ساخت و اجرای انواع آینه و پارتیشن های شیشه ای شرکت سازه های شیشه ای ترنج آذین می باشد.این شرکت با بیش از 45 سال سابقه درخشان در ساخت انواع سازه های شیشه ای و همچنین استفاده از بهترین متریال ها در کنار کادری مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از جمله مهم ترین موضوعاتی که امروزه در صنعت ساختمان سازی به آن بیشتر توجه می شود ، دکوراسیون داخلی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به برخی مواد اولیه می توان شکل و فرم فضای داخلی یا بیرونی ساختمان را دگرگون و جلوه منحصر به فردی به آن داد. استفاده از شیشه سکوریت به عنوان یکی از بهترین متریال چه از نظر امنیت و چه از منظر زیبایی یکی از آن دسته از مواردی است که معماران بدان توجه بیشتری در ساختمان می کنند. علاوه بر این برای خلق بهترین دکوراسیون ها در انواع فضاها می توان از آینه کاری که انجام آن مزیت های فراوانی دارد استفاده نمود.

با توجه با سالیان گذشته و مدل های ساخت و ساز ساختمان ها می توان به این نتیجه رسید که فرآیند ساختمان سازی و دکوراسیون کم کم به سمت سادگی و اصطلاحا مینیمال شدن پیش می رود و متقاضیان این مدل از سبک ساخت و ساز بیشتر شده است. بنابراین طراحان می بایست بر اساس این نوع شیوه ساخت از موادی بهره می گرفتند که سادگی را با استفاده از آن در فضا به نمایش بگذارند.به همین دلیل شیشه بدلیل خاصیت شفاف بودن خود به عنوان مهم ترین ماده برای ساخت و ساز و تولید وسایل مختلف توسط طراحان مورد توجه قرار گرفت.

امروزه می توان از شیشه و مشتقات آن انواع مختلفی از فضاها و وسایل را ایجاد و تولید نمود که با تغییراتی که در ساخت و تولید آن بوجود آمده است به عنوان یکی از بهترین وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از شیشه سکوریت امروزه برای ساخت پارتیشن و به منظور جداسازی و تفکیک بی دردسر فضا که با نام پارتیشن شیشه ای معروف می باشد ، یکی از آن دسته کاربردهای شیشه در دنیای مدرن می باشد.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

امروزه به منظور تفکیک فضا می توان از پارتیشن شیشه ای در محیط های اداری استفاده نمود.این پارتیشن ها دیوارهایی از جنس شیشه سکوریت می باشند که به صورت تک جداره ، دوجداره ، فریمدار و یا فریم لس ، بنا به نیاز مشتری قابل تولید است. پارتیشن شیشه ای به دلیل جنس شفاف خود می توان نور را از خود عبور داده و سبب کاهش مصرف انرژی شود. همچنین استفاده از این دیوار ها علاوه بر سهولت در نصب ، دردسرهای دیوارچینی را نداشته و مناسب برای ساختمان هایی با محیط های کوچک می باشد.دلیل لین امر اشغال کمترین میزان فضا را توسط این پارتیشن ها می باشد. همچنین با استفاده از پارتیشن شیشه ای تعامل در محیط های کاری بیشتر شده و نظارت بر روی تمامی افراد اداره آسان تر از قبل می باشد.از دیگر مزایای پارتیشن شیشه ای می توان به جلوگیری از انتقال صوت و حرارت در آن ها اشاره نمود. استفاده از این پارتیشن ها در منازل نیز مانند ایجاد گلخانه قابل اجرا است.

از مهم ترین مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جلوگیری از مانع شدن ورود نور طبیعی یا مصنوعی و همچنین کنترل میزان ورود نور به سایر نقاط ساختمان که سبب کاهش مصرف انرژی می شود. ایجاد محیط مدرن و زیبا با استفاده از انواع مدل ها ، طرح ها و رنگ های شیشه سکوریت بکار رفته در پارتیشن سرعت بالای اجرا و نصب و عدم نیاز به مصالح و گچ و... جابجایی و تغییر مکان آسان و راحت پارتیشن شیشه ای جلوگیری از انتقال حرارت و صوت عدم ایجاد محدودیت در فضا و مناسب محیط های کوچک بالا رفتن تعامل و مشارکت و افزایش ارتباط بصری در محیط های اداری شست و شوی آسان و بدون دردسر کنترل میزان دید به داخل محیط با استفاده از روش هایی مانند سندبلاست شیشه و...

حال که با برخی از خواص شیشه در دکوراسیون داخلی آشنا شدید توجه شما را به یکی دیگر از مهم ترین انواع روش های استفاده از شیشه که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است جلب می نماییم. آینه کاری یکی دیگر از بهترین روش ها برای ایجاد محیط های روشن ، دلباز و زیبا می باشد.

آینه کاری چیست؟

استفاده از شیشه برای دکوراسیون داخلی محدودیت ندارد و یکی دیگر از بهترین روش های استفاده از آن آینه کاری می باشد.در تمامی ساختمان ها شاهد استفاده از آینه برای مشاهده خود در آن هستیم. اما طراحان با تغییراتی که در ساخت آینه بوجود آوردن امروزه می توان از آینه کاری به عنوان یکی از موارد تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی بهره برد.

انجام آینه کاری در مدل ها ، رنگ ها و اشکال مختلف بر روی دیوار می تواند یکی از مناسب ترین روش های طراحی داخلی باشد. با استفاده از دستگاه برش CNC می توان آینه را در اشکال و مدل های گوناگون تولید نمود تا علاوه بر کارایی ، زیبایی و جلوه محیط را بیشتر نمایند. از مزایای استفاده از آینه کاری می توان به بزرگ تر جلوه دادن محیط ، روشن تر شدن فضا به دلیل انعکاس نور در آینه و همچنین خلق دکوراسیون متناسب با فضا اشاره نمود.

آینه کاری را می توان بر اساس محیط و چیدمان وسایل در انواع مختلف از جمله آینه کاری سنتی انجام داد و تنوع و عدم محدودیت در مدل های قابل ساخت آن می تواند عاملی برای تقاضای روز افزون استفاده از آن در فضای داخلی ساختمان باشد.

به طور کلی مهم ترین مزایای آینه کاری عبارتند از:

بزرگتر نشان دادن فضا با ایجاد خطای دید که استفاده از آن مناسب محیط هایی با متراژ کم می باشد. انعکاس نور در آینه و بازتاب آن با محیط سبب افزایش روشنایی فضا می شود که بهترین شیوه برای افزایش نور در ساختمان هایی با نور ورودی کم می باشد. استفاده از آینه و آینه کاری در محیط به عنوان یک وسیله انرژی بخش می تواند محسوب گردد. استفاده کاربردی از آینه کاری به عنوان مشاهده خود در آن خلق فضای جدید با منعکس شدن تصویر در آینه استفاده از آینه کاری به منظور ایجاد دکوراسیون های خاص و منحصر به فرد بر اساس چیدمان و سلایق گوناگون با استفاده از اشکال و فرم های مختلف ، فریم بندی گوناگون و همچنین رنگ ها چشم نواز استفاده از آینه کاری برای تفکیک فضا و...

با توجه به نکات و مزایایی که درباره شیشه و استفاده از آن در محیط های مختلف و همچنین آینه کاری گفته شد ، دلیل تقاضای روز افزون استفاده از این محصولات در دکوراسیون داخلی مشخص می شود. امروزه طراحان و معماران با استفاده از این موارد و کمی ذوق و سلیقه می توانند بهترین فضا ها را برای مشتریان خلق نمایند.

نکته مهمی که در زمینه ساخت شیشه ، آینه کاری و همچنین پارتیشن های شیشه ای وجود دارد ، نحوه تولید ، ساخت و اجرای آن می باشد.برای مثال تولید شیشه سکوریت بکار رفته در پارتیشن شیشه ای و یا ساخت و نصب آینه نیازمند دقت و رعایت برخی نکات می باشد تا محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته ، یکی از برترین و قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید شیشه سکوریت و همچنین ساخت و اجرای انواع آینه و پارتیشن های شیشه ای شرکت سازه های شیشه ای ترنج آذین می باشد.این شرکت با بیش از 45 سال سابقه درخشان در ساخت انواع سازه های شیشه ای و همچنین استفاده از بهترین متریال ها در کنار کادری مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

تلفن تماس: 021-46129007 ، 021-44733769

آدرس وبسایت: www.toranjglass.com

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سازه های شیشه ای دکوراسیون داخلی استفاده از آینه پارتیشن شیشه ای استفاده از شیشه استفاده از آن آینه کاری شیشه سکوریت ساختمان ها پارتیشن ها شیشه ای مهم ترین مدل ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند امروز در نشست خبری بازدید از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند، گفت: پروژه ساخت واحدهای نهضت ملی پرند از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده که هم‌اکنون چهار هزار واحد مسکن در قالب یک هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی، ۷۰۰ واحد مسکن مهر و تعداد باقی مانده از پروژه‌های مشارکتی آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: منتظر افزایش هیجانی قیمت‌ها در بازار مسکن باشیم؟

صیادی با بیان اینکه این واحدها آماده تحویل هستند اما به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌های آب، برق یا فاضلاب قابل واگذاری نیست، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری نیز ۵ هزار واحد دیگر در این شهر جدید به مرحله افتتاح برسد؛ همچنین طبق مصوبه شورای عالی مسکن هزینه اجرای تأسیسات زیرساختی آب، برق و فاضلاب باید یک سوم توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم از سوی استانداری‌ها تأمین شود. وزارت راه از طریق منابع صندوق ملی مسکن این تأمین مالی را انجام داده است.

وی عنوان کرد: آورده متقاضیان این واحدها حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده که هزینه ساخت هر مترمربع میانگین ۱۰ میلیون تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در اسفندماه سال‌گذشته ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی در دست ساخت بود که با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی با توسعه ظرفیت شهر جدید پرند، ۳ هزار واحد دیگر به این رقم اضافه شد که این واحدها در مرحله انتخاب سازنده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ واحد برای هنرمندان و خبرنگاران معرفی شده که وزارت ارشاد در حال ساخت و در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

صیادی ادامه داد: آنچه که در حوزه کاری شرکت پرند است شامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۴۰۰ واحد برای مسکن مهر و ۶ هزار و ۸۰۰ واحد می‌شود که با حضور مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است؛ باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود.

معرفی ۱۰ هزار واحد خالی به سازمان امور مالیاتی

وی افزود: سال گذشته در شهر جدید پرند به صورت فشرده ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی و هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شده است؛ البته احتمال وجود ۳ هزار واحد دیگر خالی از سکنه در این شهر جدید وجود دارد.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: بر اساس شاخص‌های مختلف، جمعیت در شهر جدید پرند از ۳۵۰ هزار نفر رد شده است همچنین این شهر جمعیت ۷۸ هزار نفری دانش‌آموزی دارد و با توجه به تحویل و ساخت واحدهای مسکونی جدید جمعیت از مرز ۵۰۰ هزار نفر نیز عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228887 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان