Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز جزء یکی از شهرهای واقع شده در نیمه جنوبی کشور است. جاذبه‌های تاریخی بسیاری که در این شهر وجود دارد باعث شده تا شیراز هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی باشد. انجام هر گونه سفر منوط به صدور مجوز ستاد ملی کروناست.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام رادار۳۶۱، هتل‌های بسیاری در شهر شیراز جهت اقامت مسافران وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب ما قصد داریم هتل های شیراز را به طور کامل برای افرادی که قصد رزرو هتل شیراز را دارند مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست هتل های شیراز

همانطور که گفتیم در شهر شیراز به دلیل وجود مسافر هتل‌های بسیاری وجود دارد که هر کدام بنا به شرایط مسافر متفاوت است. به همین خاطر گزینه های بسیاری جهت انتخاب پیش روی مسافر هست. همچنین قیمت هتل در شیراز بنا به موقعیت مکانی، ستاره، خدمات و امکاناتی که ارائه داده می‌شود گوناگون است.

در ادامه این مطلب هتل های شیراز را به تفکیک تعداد ستاره‌ها به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که گفتیم تعدا ستاره‌ها در قیمت هتل‌ها تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین بسته به سلیقه و بودجه‌ای که برای اقامتگاه دارید می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین هتل های پنج ستاره شیراز

. هتل بزرگ شیراز

. هتل زندیه

. هتل چمران

. هتل هما شیراز

. هتل پرسپولیس

 هتل های چهار ستاره شیراز

. هتل آریو برزن

. هتل الیزه شیراز

. هتل پارک سعدی

. هتل کریم‌خان

بهترین هتل های ۳ ستاره شیراز  هتل ارگ شیراز

. هتل وکیل شیراز

. هتل شیرازیس

. هتل آپارتمان جهان نما

هتل های یک ستاره شیراز

برای رزرو هتل در شیراز می‌توانید به سراغ هتل‌های یک ستاره نیز بروید. در میان هتل های شیراز با یک ستاره می‌توان به هتل کیوان و هتل آپارتمان خانه سبز اشاره کرد

برخی از افراد جهت اقامت در شهر شیراز ترجیح می‌دهند که هتل سنتی نظیر هتل سنتی ماه منیر و سهراب را انتخاب کنند.

اگر قصد دارید تا هزینه‌های اقامت را تا حد ممکن کاهش دهید. اقامتگاه‌ها و مهمانسراها گزینه‌های خوبی برای رزرو هستند. از جمله اقامتگاه‌های بوم گردی می‌توان به خانه باغ ایرانی و هفت رنگ اشاره کرد. مهمانسرای عباسی، تخت طاووس و نارنجستان نیز برای اقامتی با قیمت مقرون به صرفه مطلوب خواهند بود.

برخی از مسافران و گردشگران به قصد زیارت شاهچراغ راهی شیراز می‌شوند بنابراین هنگام رزرو هتل شیراز فاصله هتل تا حرم برای آنها اهمیت دارد. هتل حافظ، پارسه و پنج دری از هتل‌های شیراز هستند که در فاصله اندکی از حرم ساخته شده‌اند.

شیراز جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد و تعداد بالایی از گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند با هدف بازدید از این اماکن دیدنی و تاریخی به شهر شعر و ادب می‌آیند و اغلب آن‌ها اقامت در هتلی سنتی را ترجیح می‌دهند.

اگر جزو این دسته از مسافران هستید توصیه ما هتل سنتی سپهری شیراز است. در حقیقت این هتل شیراز یک خانه بازسازی شده است که قدمت آن به دوران قاجار بازمی‌گردد.

نکاتی مربوط به انتخاب هتل در شیراز

شهر شیراز به دلیل قطب گردشگری در آن رویدادهای مهمی مانند جشن حافظیه و از این قبیل مراسم برگزار می‌شود. همچنین در بسیاری از مواقع تعطیلی‌های رسمی، این شهر سرشار از مسافر است به همین خاطر حتما دو الی سه هفته قبل از سفر اقدام به رزرو هتل در شیراز کنید.

به دلیل آن‌ که این شهر نیز مانند شهرهای دیگر در مواقعی از سال شلوغ و زمان رزرو هتل باید از مدت زمانی قبل‌تر انجام شود. تا در زمان انتخاب هتل دچار مشکل نشوید.

در بیشتر مواقع موقعیت مکانی هتل برای مسافر از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که به دلیل اهمیت زمان و بازدید از تمام مکان‌های تاریخی و یا کارهای دیگر مسافر هتلی را انتخاب می‌کند تا دسترسی آسانی به مراکز مورد نظر خود داشته باشد. بنابراین پیش از رزرو هتل در شیراز بهتر است فاصله زمانی هتل تا جاهای دیدنی این شهر را بررسی کنید.

رزرو هتل در شیراز با رادار۳۶۱

اکنون که با هتل های شیراز آشنا شدیم نوبت به رزرو هتل شیراز می‌رسد. اغلب این روش را در پیش می‌گیریم که سایت‌های رزرو هتل را بررسی کرده تا بیشترین تخفیف و بهترین پشتیبانی را انتخاب کنیم.

سایت رادار۳۶۱ که یک دستیار هوشمند سفر است به ما کمک می‌کند تا این روش در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. این سایت یک متاسرچ قوی هتل و بلیط هواپیما بوده که به جای ما وب‌سایت‌های معتبر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را بررسی می‌کند.

به این ترتیب فهرستی از فروشندگان مختلف هتل‌ها به همراه قیمت را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید کمترین قیمت را برای رزرو هتل انتخاب کنید.

البته مزایای سایت رادار به همین موارد محدود نمی‌شود. در این سایت می‌توانید فهرستی از هتل‌های کشورمان به تفکیک شهر را مشاهده کنید. برای مثال می‌توانید هتل های شیراز را در این سایت سرچ کرده و نتایج را مشاهده کنید. در ادامه برای آن که سریع‌ترین به گزینه‌های مدنظرتان برسید فیلترهایی در نظر گرفته شده است.

این فیلترها شامل محدوده قرارگیری هتل، امکانات، تعداد ستاره‌ها و... می‌شود. با استفاده از فیلترهای سایت رادار۳۶۱ به آسانی می‌توانید به هتل مورد نظر خود رسیده و آن را با کمترین قیمت رزرو کنید.

رزرو هتل تنها خدمتی نیست که سایت رادار ارائه می‌دهد. در این وب سایت می‌توانید خرید پرواز به تمام نقاط کشورمان را نیز انجام دهید. با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر فهرستی از پروازهای شرکت‌های مختلف به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و رزرو بلیط هواپیما را با بهترین قیمت انجام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهترین هتل های شیراز رزرو هتل در شیراز رزرو آنلاین هتل رزرو هتل در شیراز هتل های شیراز ستاره شیراز هتل شیراز شهر شیراز هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی

آفتاب‌‌نیوز :

محمد قوچانی مدیر مسئول و سردبیر مجله آگاهی‌نو نوشت:

این یک نامه سرگشاده است خطاب به سازمان تامین اجتماعی.

دو مجله آگاهی نو و کتاب نامه با تولید محتوایی بیش از دوهزار صفحه در سال چهارنفر تحریریه ثابت دارد الباقی حق التحریر می‌گیرند. فهرست بیمه ما کوچک است: سردبیر و دبیر تحریریه، یک دبیرگروه و یکی از مشاورین مجله که برای آن‌ها بیمه رد می‌شود. ما به دلیل سازمان کوچکمان حتی منشی تحریریه یا مدیر مالی و اداری مستقر نداریم، چون بودجه اش را نداریم و تا حالا خودمان همزمان منشی و مدیر هم بوده ایم. درباره این چهارنفر هم بخشی از حق بیمه را ما پرداخت میکنیم و بخشی را وزارت فرهنگ که طبق یک قانون مشخص و عام به نشریات تا یک سطحی تخفیف می‌دهند. 

سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد! و، چون حرفه روزنامه نگاری را با مشاغل دیگر اداری و تجاری قیاس می‌کند معتقد است ما باید از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر در دفتر حاضر باشیم؛ بنابراین با بازرسی غافلگیرانه وقتی ما در حال مصاحبه یا تهیه مقاله بیرون مجله هستیم به دفتر مراجعه و با عدم رویت ما، کارگاه آگاهی نو را تعطیل اعلام می‌کند و تخفیف ارشاد را لغو می‌کند.

مثلا ما امروز در حال گفتگو با دکتر ظریف بودیم که سرزده تشریف آوردند و هرچه همکار ما توضیح داده و مجله و نوشته‌های ما را نشان داده بازرس محترم زیر بار نرفته و کارگاه را تعطیل گزارش کرده است.

سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟ چرا فکر نمی‌کنند من هر روز نمی‌توانم کتاب‌هایم را به دفتر ببرم و مقاله بنویسم؟ نمی‌توانم همه سیاسیون و روشنفکرانی که با آنان گفتگو میکنیم را به دفترمان دعوت کنم؟ نمی‌توانم با روزنامه نگاران برخورد اداری کنم! 

ما مطبوعات مستقل (خصوصی و غیر دولتی) بنگاه‌های ضعیفی هستیم. حتی چند میلیون تومان هم در کار ما اثر دارد. اگر ما بیکاره بودیم که دفتر مجله اجاره نمی‌کردیم. چرا در شب‌های صفحه بندی که تا صبح کار میکنیم بازرس نمی‌فرستید؟

اصلا چرا مجله را ورق نمی‌زنید که کارنامه ما را ببینید. قطع یک تخفیف ناچیز قانونی به مطبوعات کدام مشکل دولت یا بیمه را حل میکند؟ کار ما مخفیانه نیست. مجله منتشر میشود و میزان کار هر فرد در آن روشن است. ما مغازه نداریم که هر روز صبح کرکره لش را بالا ببریم. روزنامه نگاری را به رسمیت بشناسید ...

رونوشت: 

۱. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲. وزارت کار 

۳. سازمان تامین اجتماعی شعبه خیابان ملک

۴. انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • رزرو هتل در آمستردام
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها