Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@16:24:14 GMT

فاز نخست مینی پالایشگاه پلدختر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۰۴۵۳

در نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در آیینی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فاز نخست مینی پالایشگاه پلدختر افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا، فرماندار پلدختر روز دوشنبه در حاشیه این مراسم گفت: مینی پالایشگاه پلدختر در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی روستای "سراب حمام" ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"حسن رضاییان" افزود: فاز دوم این پالایشگاه که در چهار فاز طراحی شده از ماه‌های پیش آغاز و سرمایه گذار به دنبال تکمیل فاز‌های بعدی می‌باشد.

وی یادآورشد: این مینی پالایشگاه از نظر اشتغالزایی در شرایط مطلوبی قراردارد و در فاز نخست بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم در شهرستان ایجاد کرده است.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه برای ساخت فاز نخست این پالایشگاه بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه شده است اظهار امیدواری کرد: چهار فازی که برای این پروژه در نظر گرفته شده مطابق برنامه زمان بندی شده پیش برود و به بهره برداری برسد.    نوبخت که به دعوت دی ماه امسال سیدموسی خادمی استاندار لرستان به این استان سفر کرده است.

بازدید از طرح بازسازی پل‌های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان، تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یکهزار و ۵۰۰ نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه‌های نوبخت در خرم آباد است.

افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود. برچسب ها: پلدختر ، پالایشگاه ، افتتاح ، نوبخت ، مینی پالایشگاه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلدختر پالایشگاه افتتاح نوبخت مینی پالایشگاه مینی پالایشگاه فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر