Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدجعفر محمدزاده ـ مدیر رادیو ایران در این مراسم با اشاره به برنامه‌های طنز رادیو ایران در اداوار مختلف، اظهار کرد: مخاطب برنامه هایی از جنس «صبح جمعه» (۴۰ سال)، «کوی نشاط» (۱۰ سال)، «جارچی» و «ساعت خنده» را می خواهد. برنامه هایی که از جنس طنز به معنای واقعی هستند و نه هجو؛ چرا که هجو دشمنی و کینه می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز در رادیو ایران به دنبال طنز به معنای واقعی اش هستیم و معتقدیم با طنز می شود درجه حرارت و فشار جامعه را سنجید.

محمدزاده با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان رادیو که از سال‌های گذشته تاکنون در رادیو ایران ادامه داشته است، یادآور شد: افتخار نداشتیم از مرحوم منوچهر نوذری در طول سال های گذشته تجلیل کنیم و تجلیل از ایشان جایش در رادیو خالی بود، به همین منظور از خانواده این هنرمند تجلیل به عمل آمد. صادق عبداللهی مدتی پس از تجلیلشان از دنیا رفتند. خانم ها شمسی فضل اللهی و مریم نشیبا که سالیان سال است برنامه «گلبانگ» را در  رادیو اجرا می کنند و مردم به واسطه صدای ایشان این برنامه را گوش می دهند( برنامه ای که اگر یک روز پخش نشود، با واکنش مخاطبان روبرو می‌شود)، همچنین آقایان عباس محبی، علیرضا جاویدنیا و امیر نوری از جمله پیشکسوتان رادیو هستند که از آنها تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه به رادیو جفا شده است، در این زمینه گفت: بسیاری از هنرمندان ابتدا رادیویی بوده و سپس به تلویزیون رفته اند. برای مثال دو هنرمند عزیز، جواد انصافی و امیر پارسا که با برنامه «اوستا و عبدلی» شناخته شده اند، ابتدا چهره رادیویی بوده‌اند و از رادیو به عرصه تلویزیون رسیدند.

مدیر رادیو ایران در پایان با اشاره به برگزاری اختتامیه فصل ۷ و ۸ برنامه «یک دو صدا» و تجلیل از برگزیدگان، اظهار کرد: قبل از اینکه در تلویزیون «عصر جدید» تولید و پخش شود، ما در رادیو برنامه «یک دو صدا» را در زمینه استعدادیابی و زمینه های دیگر داشتیم.

۵۸۵۸

کد خبر 1484391

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رادیو هنرمندان سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۴۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو