Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک سامان با اختصاص یک تیم بانکداری اختصاصی، اقدام به ارائه خدمات بانکی به فعالان حوزه فناوری اطلاعات است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بانک سامان باهدف حمایت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات اقدام به ارائه خدمات به فعالان صنعت فناوری اطلاعات به‌منظور تأمین سرمایه در گردش و همچنین تأمین مالی برای واردات قطعات و تجهیزات فنی همچون storage و سرور، فراهم کردن بستر اینترنتی و همچنین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این گروه از مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره تخصصی این بانک درزمینهٔ راهکارهای موجود برای دریافت و پرداخت‌های ارزی بهره ببرند. مشتریان بانک سامان در حوزه فناوری اطلاعات که در حوزه تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار فعال هستند، همچنین به‌طور عمده از تسهیلات سرمایه در گردش و تأمین مالی برای خرید ارز به‌منظور واردات تجهیزات به‌صورت یکجا به‌منظور پوشش ریسک ناشی از نوسان نرخ ارز، صدور انواع ضمانت‌نامه بابت قراردادهای منعقده و خدمات ارزی در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند.
بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازمان‌دهی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان صنعت فناوری اطلاعات می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره 09300599954 تماس بگیرند.
منبع:سامان رسانه

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حوزه فناوری اطلاعات بانک سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی