Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاتل جنایت هفته پیش که در مقابل دادگستری کرمانشاه با قتل سه نفر رخ داد بعد از ظهر امروز با حضور در محل وقوع حادثه جزئیات این حادثه هولناک را در حضور دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بازپرس ویژه قتل و اصحاب رسانه بازسازی کرد.

«الف. کاف» تنها متهم پرونده قتل هفته گذشته مقابل دادگستری کرمانشاه در حین بازسازی صحنه قتل در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی و همچنین دخالت‌های خارج از عرف شاهد و وکیل پرونده مرتکب این قتل شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تابع قوانین و مقررات کشور هستم و هر تصمیمی در نهایت پرونده گرفته شود به آن احترام می‌گذارم.

کیفرخواست این پرونده به زودی صادر می‌شود

شهرام کرمی دادستان استان کرمانشاه در حاشیه این بازسازی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته حادثه تلخی در این محل رخ داد و فرد قاتل، همسر، شاهد و وکیل همسر خود را به قتل رساند.

وی افزود: فرد قاتل در همان لحظه توسط نیروهای پلیس دستگیر شد، اقدامات قضائی، بازپرسی و پلیسی بر اساس اصول دادرسی انجام گردید و ان شاء‌الله تا چند روز آینده کیفر خواست صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از صدور کیفر خواست پرونده جهت صدور رأی نهایی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود، تصریح کرد: اگر دادگاه حکم بر اعدام صادر کند، فرد قاتل قانوناً می‌تواند اعتراض انجام دهد و سپس در صورت تأیید رأی از سوی دیوان حکم وی اجرا خواهد شد.

کرمی، بروز چنین حوادثی را به علت عدم تفاهم و مشکلات خانوادگی دانست و بیان کرد: این موارد باید با استفاده از سازش و ریش سفیدان مدیریت شود تا به اینجا نرسد و حتی اگر سازش صورت نگیرد با حفظ حرمت و بر اساس دستورات قرآن از یکدیگر جدا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دستگاه قضائی بر حبس زدایی و پایش زندانیان است، گفت: افرادی از زندان آزاد می‌شوند که جرم آنان کم اهمیت باشد و امنیت جامعه را مختل نکند، دستگاه قضائی با جرایم مهمه برخوردی قاطعانه خواهد داشت.

دادستان کرمانشاه پایان با اشاره به قتل یک وکیل در این حادثه تلخ تاکید کرد: در تمامی شغل‌های حرفه‌ای خطر وجود دارد و وکلا نیز از این موضوع مستثنی نیستند، اما باید گفت که امنیت تمامی مردم، شغل‌ها بخصوص وکلا خط قرمز ماست و از آنان حمایت می‌کنیم، ان شاء الله وکلا نیز با رفتارهای کریمانه و در آرامش از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

کد خبر 5142527

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل متهم به قتل کرمانشاه دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد