Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی افتخار دیدار و تجدید بیعت جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای هوایی و پدافند هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی با ارسال نامه‌ای به محضر رهبری مراتب سپاس و قدرشناسی کارکنان نیروی هوایی را به معظم له تقدیم کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، در پیام امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش به محضر ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا آمده است: ضمن عذرخواهی از تصدیع حاصله به استحضار عالی می‌رساند؛ این کلمات دست‌چین شوقی زایدالوصف برای شکرگزاری از دیداری بهجت آفرین است که پس از یک سال از زمان آغاز محدودیت‌های کرونایی مشمول مهر پدرانه رهبر عزیز خود شده و بیش از پیش به شرف عنایت‌تان کلاه گوشه به آفتاب ساییدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه آمده است: اگرچه همواره تورق تاریخ سراسر حماسه نیروی هوایی تداعی کننده پایبندی السابقون انقلاب و میراث‌داران ایشان به عهد نامیرا با امام راحل رضوان الله تعالی علیه است، اما رخصت شرفیابی و تجدید میثاق سال جاری نشان داد این الفت ناگسستنی، محصول کششی وصف‌ناپذیر بین مرید و مراد است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این نامه آورده است: دیدار صمیمانه ۱۹ بهمن ماه امسال نه فقط برای حماسه آفرینان روزهای انقلاب و دفاع مقدس، بلکه برای جوانانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تنها از دهان دَهر حرفی از آن شنیده‌اند، خاطرات ناب حضورتان در خط مقدم جبهه وهم نشینی‌تان با مردان معجزه و مبارزه را زنده نمود.

نصیرزاده در این نامه تاکید کرده است: امروز در مکتب درس‌آموز شما، قدر پیشکسوتان انقلابی و ارزش اقدام به هنگامشان را بیش از پیش دانستیم و مفهوم قدرشناسی از ایثار را به معاینه دیدیم. چه عزتمند و سربلندیم که یک‌بار دیگر در روز نیروی هوایی سرمایه‌ی عنایت و دعای گره خورده به ضریح اجابتتان را حرز بازوی خود نمودیم. اطمینان می‌دهم به پاس این غنیمت ارزشمند، با دلی امیدوارتر از همیشه و عزمی بیش از پیش، خوشه‌های خشم مقدس دشمن ستیزی و رزم‌آوری ملّتی خواهیم بود که در مزرعه‌ی زیارت عاشورهایشان بذر امید به قیام منتقم موعود را کاشته‌اند.

فرمانده نیروی هوایی در این نامه آورده است: در پایان ضمن تقدیم مراتب قدرشناسی پیشکسوتان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز و ایثارگران و آحاد کارکنان نیروی هوایی الهی از لطف ویژه آن حضرت به این نیروی خوشنام، تندرستی و استدام سایه پر مهرتان را از درگاه خداوند متعال و در سایه دعای مجیب حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 473830

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرمانده نیروی هوایی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد