Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: برای خدمت‌گزاری و رفع دغدغه‌های مردم تمام توانمان را به‌کار می‌گیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   سنندج  ، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان به‌صورت متمرکز در دهستان حسین‌آباد جنوبی شهرستان سنندج عصر امروز با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، علی بختیاری جانشین قرارگاه استانی، امام جمعه و سایر مسئولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان شامل حفر چاه آب شرب روستای گزان علیا؛ اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب، تأسیسات داخلی منبع آب و اتاق پمپاژ روستای کژیکران؛ تکمیل پروژه منبع آب و اتاق فرمان بخش حسین‌آباد جنوبی؛ خط انتقال آب شرب به‌طول 2120 متر با لوله پلی اتیلن در روستای گزان علیا بود.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: خدمتگزاری و رفع دغدغه‌های مردم را وظیفه خود دانسته و در این راستا تمام توان و تجهیزات را به‌کار خواهیم گرفت.

افتتاح دبیرستان 9کلاسه در ناحیه منفصل شهری ننله سنندج/ایجاد فضاهای آموزشی ایمن در اولویت قرار گیرد 7 پروژه شاخص به ارزش 780 میلیارد تومان در بهارستان افتتاح شد

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم و تأمین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی فلسفه و رسالت ذاتی سپاه است، گفت: سپاه پاسداران در همه شرایط، زمان‌ها و بحران‌ها در کنار مردم است و امروز در کنار بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات روستانشینان به میدان آمده است.

سردار حسینی با یادآوری اینکه باید انجام کارها برای رضای خداوند و با نیت خالص باشد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و به فکر مردم است و امیدواریم با اجرای این پروژه‌های محرومیت‌زدایی، بخشی از مشکل و دغدغه روستانشینان رفع شود.

گفتنی است؛ همچنین امروز کلنگ 3 پروژه "احداث ایستگاه سرچاهی دو اتاقی روستای گزان علیا، احداث منبع آب بتنی 100متر مکعبی روستای گزان علیا و ساخت پل بتنی پیاده و سواره در روستای چرمیله" با حضور فرمانده سپاه کردستان بر زمین زده شد تا دغدغه‌های مردم رفع شود.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان دغدغه های مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران