Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آران و بیدگل در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گلخانه سبزی و صیفی فیروزمندی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با اعتباری حدود ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات دولتی در حوزه جهاد کشاورزی در مزرعه گز بخش کویرات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل بایبوردی  با اشاره به نقش مهم خیران در پیشرفت و توسعه آران و بیدگل در حوزه‌های مختلف عمرانی به ‌ویژه در بخش و بهداشت و درمان افزود: آزمایشگاه درمانگاه حضرت موسی‌ بن جعفر(ع) آران و بیدگل با کمک خیران و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی مرحله نخست آرامستان شهرداری آران و بیدگل واقع در تقاطع ورودی جاده مرنجاب و گرمسار با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان و با مساحت ۱۵ هکتاری آغاز و کلنگ‌زنی شد.

به گفته وی، در این آرامستان ۲۵ هزار قبر، غسالخانه، قطعه شهدا، قطعه مشاهیر، مصلی، حسینیه، رستوران، پارکینگ، پارک، نمادهای معماری و سرویس بهداشتی پیش‌بینی شده است. 

بهره‌برداری ۵۱ طرح اشتغالزایی برای توان‌یابان

فرماندار آران و بیدگل از بهره‌برداری ۵۱ طرح اشتغالزایی با اعطای تسهیلات افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توان‌یابان زیر پوشش بهزیستی در آران و بیدگل خبر داد و گفت: مجموع اعتبارها و تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان ۳۲۵ میلیون تومان بوده است.

بایبوردی با اشاره به تکمیل ۱۰۰ درصدی سهمیه اشتغال بهزیستی این شهرستان افزود: ۳۱۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی برای ۲۰ واجد شرایط این طرح در سامانه کارا پرداخت شده است.

وی با تاکید بر حمایت دولت از توان‌یابان گفت: حضور افزون بر ۲ هزار معلول و یک‌هزار و ۵۰۰ جانبار در این شهرستان توسعه ورزش جانبازان و معلولان در این شهرستان را ضروری کرده است.

فرماندار آران و بیدگل یادآور شد: پیش از این نیز در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۷۰۰ طرح با اعتبار نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

بایبوردی پیشتر نیز گفته بود که ۴۲ طرح دولتی و خصوصی با اعتباری افزون بر ۶۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

آران‌ و بیدگل با جمعیت افزون ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح کاشان آران وبیدگل دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح کاشان آران وبیدگل افتتاح طرح کاشان آران وبیدگل دهه فجر اخبار کنکور بهره برداری میلیون تومان آران و بیدگل دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل