Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این مراسم به بهره‌برداری از کارخانه گوگردی گرانولی که از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان است اشاره کرد و گفت: با افتتاح این طرحها ۱۰۵ شغل در این شهرستان ایجاد می‌شود که امید است با پیگیری مسوولان، پرداخت تسهیلات و توسعه بسترهای سرمایه‌گذاری در آینده بتوان به رونق اقتصادی در این منطقه مهم و استراتژیک مرزی که انگیزه‌های پیشرفت و توسعه در آن به وفور یافت می‌شود، کمک نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صاددق براتی با تشکر از امام جمعه و نماینده مردم شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی به خاطر حضور در این مراسم افزود: امید است با همکاری و تعامل میان مجلس و دولت موانع تولید برطرف و اقتصاد منطقه به شکوفایی برسد.

وی ادامه داد: علاوه بر طرحهای افتتاح شده عملیات اجرایی ۲ طرح نیز با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شد.

برچسب‌ها مشهد سرخس استانداری خراسان رضوی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سرخس استانداری خراسان رضوی مشهد سرخس استانداری خراسان رضوی دهه فجر اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

داوود سوخته سرایی گفت: با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد و امور آب و فاضلاب این شهرستان چاه جایگزین شماره ۳ با حضور فرماندار شهرستان علی آباد، بخشدار کمالان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از این چاه، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کبودوال آبگیری و آب شرب ذخیره شده به مرکز و نقاط انتهایی شهر منتقل شد و مشکل افت فشار شبکه و کمبود آب شرب در فصل گرما به حداقل ممکن خواهد رسید.

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول ادامه داد: با بهره برداری از چاه فوق ۱۵ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان اضافه شد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از این چاه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور