Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: امسال راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در فضای میدانی به خاطر محدودیت‌های کرونایی امکان‌پذیر نشد و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حرکت موتوری ماشینی را خواهیم داشت که در سراسر کشور این حرکت برنامه‌ریزی شده و انشاالله روز ۲۲ بهمن همه در این زمینه فعالیت خواهد کرد و شور و شعور انقلابی خودشان را به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه در کنار حرکت موتوری و ماشینی در یوم الله ۲۲ بهمن به تناسب اقتضای شرایط و وضعیت موجود برنامه‌ریزی حضور در راهپیمایی فضای مجازی طراحی شده است گفت: در این راستا برنامه حضور در فضای مجازی به آدرس bahman99.ir طراحی شد و طی روزهای گذشته در فضای رسانه و توسط خبرگزاری‌ها منتشر شد.

وی در ادامه افزود: لازم است که به اطلاع مردم برسانیم که خوشبختانه تا به امروز بیش از یک میلیون نفر از مردم عزیز ما با حضور در این سایت در فضای مجازی نام خودشان را به عنوان علاقمند به انقلاب و کسانی که روز ۲۲ بهمن و دهه فجر را گرامی می‌دارند با شعارهای مرتبط ثبت کردند و ضمن تشکر از همه عزیزانی که در این راهپیمایی فضای مجازی حضور پیدا کردند تاکید می‌کنم که طی روزهای آینده فرصت باقی است تا هر کسی در اقصی نقاط این کشور و حتی عزیزان خارج از کشور می‌توانند با ورود در این برنامه نام خودشان را در زمره راهپیمایان فضای مجازی ثبت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امیدوار هستیم که این اقدام هم جز نوآوری‌های مراسم کرونایی باشد گفت: در حقیقت خواستیم از این فضا و فرصت هم جهت انتقال پیام انقلاب و اعلام حضور مردم در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب نقش‌آفرین باشیم و مردم عزیز ما چه با فضای مجازی چه با حرکت موتوری و ماشینی چه با توزیع و ترویج برنامه‌ها و کلیپ‌ها و طرح‌های محتوایی در فضای رسانه‌ای و مجازی انشاالله دلدادگی خودشان را به امام و انقلاب و شهدا به نمایش می‌گذارند و امیدواریم که در روزهای آینده شاهد اتفاقات مبارک تر باشیم و مردم در این زمینه نقش آفرینی جدی تر را داشته باشند.

محمودی همچنین در خصوص خدمات رسانی پایانه مسافری غرب تهران نیز عنوان داشت: بر اساس مصوبه کمیته ترافیکی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن پایانه مسافری غرب تهران از ساعت ۲۳ روز سه شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم ۲۲ بهمن در روز چهارشنبه مسافران ورودی به تهران از طریق تقاطع آزادراه تهران-کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافربری جنوب انتقال داده می‌شوند و مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند هم می‌توانند از پایانه‌های مسافربری جنوب بیهقی و شرق تهران به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

کد خبر 5142688

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز شهرستان کرج شیوع کرونا مشهد فضای مجازی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد