Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@01:54:38 GMT

درمانگاه بسیجیان مانه و سملقان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۳۰۲۹

درمانگاه بسیجیان مانه و سملقان افتتاح شد

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشورگفت: جامعه هدف ما افراد نیازمند و بسیجیان است و تاکنون ۶۰ درمانگاه با زیر بنای ۵۷ هزار متر مربع در کشور احداث شده است.

"عیسی مالمیر" روز دوشنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه بسیجیان شهرستان مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با پیگیری های انجام شده در خراسان شمالی و شهرستان ها شاهد افتتاح درمانگاه بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور افزود: برای توسعه درمانگاه ها در خراسان شمالی شهرستان هایی که بالای 20 هزار نفر جمعیت داشته باشند با مشارکت بین بخشی، شاهد افتتاح پنج درمانگاه تا دوسال آینده خواهیم بود.

 

 

وی بیان کرد: سه درمانگاه در مرکز بجنورد و اسفراین تا 6 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

 

 

وی بیان کرد: در مقایسه تطبیقی و اثر بخشی حوزه سلامت با سایر حوزه ها بویژه حوزه اسکان و تغذیه طی یک پژوهش و تحقیق که در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی انجام شده، حوزه سلامت با 43 درصد اثر بخشی پیشتاز در مقایسه با سایر حوزه ها است.

 

 

مالمیر افزود: در زمان بحران که مردم مشکل اسکان و تغذیه را دارند نیاز اولیه و مراجعه آنان به مراکز درمانی است که سرمایه اجتماعی حوزه سلامت می تواند برای نظام جمهوری انقلاب اسلامی ایران و سیاستگذاران و تصمیم گیران ایجاد کند، قابل مقایسه با هیچ حوزه ای نیست.

 

 

وی عنوان کرد: سبد معیشتی همه ما در خانواده ها متعلق به حوزه سلامت است.

 

 

به گزارش شبستان؛ زمین اهدایی این درمانگاه نیز با مساحت 700 متر و با زیربنای 340 متر مربع در دوطبقه با اعتباری بالغ بر 8 و نیم میلیارد تومان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان مانه وسملقان درمانگاه بسیج حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پسر ۹ ساله ساکن شهر خانیمن کامفیروز هنگام توپ بازی در کنار رودخانه کر، به دلیل پرت شدن توپ در آب و تلاش برای گرفتن آن به داخل رودخانه می‌افتد.
افراد حاضر در آنجا پس از تماس با اورژانس، این کودک را به درمانگاه امام رضا کامفیروز منتقل می کنند و تیم درمانگاه و اورژانس موفق می‌شوند کودک را احیا ریوی کنند اما پسر ۹ ساله به دلیل افت شدید ضریب هوشی  جان خود را از دست می دهد.

دیگر خبرها

  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر