Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در نشست صمیمی فرماندهان و مسوولان نمایندگی ولی‌فقیه در نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: نیروهای مسلح و وفاداری آنان در اوایل انقلاب نقش مهمی در پیروزی نهضت حضرت امام (ره) داشت و پس از آن و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و نقش بی‌بدیل همه قوای مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری مایه اقتدار و پیشرفت کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروزه با تلاش همه قوای مسلح در استان شاهد هستیم که آذربایجان‌غربی با وجود همسایگی با سه کشور جزء امن‌ترین استان‌ها در کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه حفظ امنیت و نظم در استان از تلاش‌های قوای مسلح در ایام شیوع ویروس کرونا و رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه قدردانی کرد و ادامه داد: همه نهادهای نظامی در استان نشان دادند در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ای آماده خدمت‌رسانی بوده و از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و حل مشکلات کشور دریغ نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران تنها قوای مسلح در سراسر دنیا هستند که در مقابل نام مبارک خداوند متعال و قرآن‌کریم رژه می‌روند و این افتخار بسیار بزرگی است که نصیب نیروهای مسلح شده است.

وی گفت: انتظار می‌رود فرماندهان قوای مسلح در کنار حفظ اقتدار و انسجام توان نظامی و دفاعی به مسأله افزایش معنویت و تقوا در مجموعه‌های خود تلاش کنند زیرا شاه کلید موفقیت در هر کاری تقوا و خداترسی است.

در ابتدای این جلسه سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و امیر علی حاجی‌لو فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش به بیان مهمترین اقدامات و گزارشات فعالیت‌های انجام گرفته پرداختند.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس آذربایجان غربی ارومیه امنیت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس آذربایجان غربی جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس آذربایجان غربی ارومیه امنیت دهه فجر اخبار کنکور آذربایجان غربی نیروهای مسلح قوای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان