Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا کشور تنها ۲۰۰ هزار ماسک تولید می کرد ولی با حمایت های بسیج اصناف امروز بیش از ۵۰۰ کارگاه بزرگ در سطح کشور روزانه ۵۰۰ میلیون ماسک تولید می کنند.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، غلامرضا حسن پور در دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: هدف از سفرهای استانی بررسی میدانی مشکلات اصناف و حمایت از تولید داخلی است و خوشبختانه در طول این سفرها با پیگیری های انجام شده واحدها و اصناف متعددی به چرخه تولید بازگشته اند و این مسئله در سال جهش تولید با قوت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از نتایج سفرهای استانی بسیج اصناف که در روزهای آینده شاهد آثار و برکات آن خواهیم بود احیای یک کارخانه مهم است. بسیج اصناف کارخانه تولید پارچه چادر در اصفهان را بعد از ۹ سال تعطیلی احیاء کرد و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چرخه تولید باز می گردد.

حسن پور افزود: امروز نیاز ما در کشور برای چادر بیش از ۹۰ میلیون متر مربع است که ۱۰ میلیون آن در شهرکرد تامین می شود و کارخانه ای که در اصفهان به زودی به بهره برداری می رسد روزانه بیش از ۵ میلیون متر تولید خواهد داشت. باقی آن در سایر مراکز تامین و بخشی هم توسط واردات مهیا می شود.

وی گفت: کارخانه تولید پارچه چادر که پس از ۹ سال تعطیلی با ۱۲۰ نیرو از چرخه تولید خارج شده بود این روزها با بیش از ۲۶۰ نیرو به چرخه بازمی گردد که تولیدات آن با سایر تولیدات خارجی قابلیت رقابت خواهد داشت و سعی داریم کشور را در حوزه چادر به خودکفایی ۱۰۰ درصدی برسانیم.

حسن پور اظهار کرد: یکی از مسائلی که بسیج اصناف در سال جاری با قوت روی آن کارهای اثربخشی انجام داد تولید ماسک استاندارد است و با توجه به نیازی که در کشور وجود داشت امروز خوشبختانه علاوه بر خودکفایی ۱۰۰ درصدی به صادرات ماسک هم دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: در ابتدای شیوع بیماری کرونا کشور تنها ۲۰۰ هزار ماسک تولید می کرد ولی با حمایت های بسیج اصناف امروز بیش از ۵۰۰ کارگاه بزرگ در سطح کشور روزانه ۵۰۰ میلیون ماسک تولید می کنند.

حسن پور گفت: امروز نیازمند ترویج فرهنگ فقه و اخلاق اسلامی در بازار هستیم که بسیج اصناف برنامه ریزی هایی جدی در این خصوص انجام داده و اعتقاد داریم روزبه روز ارتباط میان جامعه روحانیت دینی کشور با بازاریان و کسبه باید تقویت شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بسيج ماسک تولید بسیج اصناف حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت