Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:21:58 GMT

گل آلومینیوم مقابل سایپا سوخت(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۳۴۲۳

چهار کارشناس داوری فوتبال تایید کردند که داور دیدار آلومینیوم و سایپا در عدم اعلام گل به سود اراکی‌ها اشتباه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که نیمی از بازی‌ها با تساوی خاتمه یافت، اما در این بین آلومینیوم اراک می‌توانست برنده زمین را ترک کند و پس از دو برد مقابل پرسپولیس و تراکتور، برابر سایپا هم به برتری برسد که یک اشتباه مانع از کسب سه امتیاز برای آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر عرب‌براقی که ازجمله داوران جوان فوتبال ایران است، در دیدار اخیر آلومینیوم و سایپا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در نیمه اول در شرایطی از کارت‌های زرد و قرمز خود استفاده کرد که هر بار به یکی از اعضای کادر فنی یا بازیکنان دو تیم اخطار می‌داد، کارت را مقابل طرف مقابل هم می‌گرفت تا به نوعی عدالت را از نظر تعداد کارت رعایت کرده باشد.

 

اما جدا از اخطارهای پُرشماری که عرب‌براقی در این دیدار داد، در دقیقه ۷۷ تصمیم بحث‌برانگیزی گرفت که گل آلومینیوم اراک را مردود اعلام کرد و اجازه نداد شاگردان خطیبی با یک گل پیش بیفتند.

 

 

در این لحظه پرتاب اوت بلند شاهین توکلی از سمت چپ زمین را مهرداد عبدی در شرایطی با ضربه سر زد که توپ به اسماعیل شریفات رسید و شوت روی پای این بازیکن به تور دروازه سایپا چسبید، اما این گل مردود اعلام شد.

 

عرب‌براقی داور مسابقه در این صحنه اعتقاد داشت که در زمان دفع توپ عبدی هافبک نارنجی پوشان با ضربه سر، سعید باقرپسند مهاجم آلومینیوم روی او مرتکب خطا شده و به همین دلیل گل را مردود اعلام کرده که این تصمیم بحث‌برانگیز در روند مسابقه و نتیجه آن هم تاثیرگذار شد.

 

سعید مظفری‌زاده، یدالله جانبازی، خداداد افشاریان و نادر جعفری که ازجمله کارشناسان داوری فوتبال ایران هستند، با بازبینی صحنه اعلام کرده‌اند که هیچ خطایی در این صحنه اتفاق نیفتاده و داور در مردود اعلام نمودن گل آلومینیوم اشتباه کرده است.

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا مردود اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)