Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک گفت بایرن مونیخ به قطر آماده تا فاتح یک جام دیگر شود

در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان، بایرن مونیخ با کسب برتری 2-0 مقابل الاهلی مصر راهی فینال شد و پنج شنبه شب باید با تیگرس مکزیک مصاف دهد. به گزارش اسکای آلمان، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پس از بازی با الاهلی به خبرنگاران گفت:

لئون گورتسکا و خاوی مارتینز به ما ملحق نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیف شد چون هر دو می خواستند به دوحه بیایند. مهم است که آن ها در مونیخ تمرین کنند و روز دوشنبه هفته آینده در دسترس باشند. بازی کردن مقابل تماشاگران؟ قطعا خیلی خوب بود. امروز باید برای دادن راهنمایی ها و دستورات تاکتیکی، صدایم را کمی بلند تر می کردم. خوشحال می شویم که هواداران برای بازی های بوندسلیگا هم به استادیوم ها برگردند. فینال؟ روز گذشته بازی تیگرس و پالمیراس را دیدم. دیگرس تیمی بسیار پویا و قدرتمند است. ما به قطر آماده ایم تا فاتح جام دیگری شویم. از تیمم در حال حاضر رضایت دارم. 

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ ، بوندسلیگا آلمان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم