Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: ۱۷ طرح تعاونی‌های فارس با رقم سرمایه گذاری ۲۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۴۹۶ نفر در در زمینه‌های صنعت، مسکن، کشاورزی، تولیدی و خدماتی در دهه فجر به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: این ۱۷ تعاونی هزار و ۲۹۷ نفر عضو داشته و برای افتتاح این ۱۷ طرح تولیدی از ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس اضافه کرد: طرح‌های تعاونی چهار فصل عرشیا، رستم نشان نوجین و نیما پلاست دهرم به ترتیب در حوزه بسته بندی و فرآوری قصب و خرما، تولید گوشت قرمز و تولید انواع سبد میوه و لوله‌های قطره‌ای در شهرستان فراشبند و در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده است.

مختاری با بیان اینکه درمانگاه شبانه روزی شهدای کارگر شیراز نیز در این ایام با ایجاد ۱۰۷ اشتغال و سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومان افتتاح شده است، گفت: این درمانگاه ظرفیت پذیرش ۴۹۰ نفر را در روز دارد.

او گفت: با بهره‌برداری تعاونی مسکن کوثر زرین و امور عشایر در شیراز ۳۷۴ واحد مسکونی با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان و تسهیلات ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی در دهه فجر ۹۹ آماده بهره برداری است.

مدیرکل تعاون فارس گفت: تعاونی پالیزان طیور احسان در حوزه تامین خوراک دام با ۶ و نیم میلیارد تومان در شهرستان کازرون، تعاونی مروارید بافت بانوان در حوزه قالی بافی و نخ ریسی با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در شهرستان پاسارگاد، مجتمع تعاونی گردشگری گلبرگ زندگی در حوزه خدمات فرهنگی و اجتماعی با اشتغالزایی برای ۴۵ نفر و سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد تومان در شهرستان فسا به بهره برداری رسید.

مختاری افزود: ۴ طرح تعاونی دونه دونه محمودآباد، ماکیان پرور نازگل شول، زرین کشت آرکا مهریان و سامان کشت ارمغان شیراز با مجموع اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر و سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه بسته بندی مواد غذایی، تولید ماکیان و دامداری در شهرستان زرقان نیز به بهره برداری رسیده است.

او ادامه داد: ۳ طرح تعاونی شامل ره آورد آویژ پارس، صنایع پلی اتیلن آناهید و فراگیر مددجویان بهزیستی با مجموع اشتغالزایی برای ۴۵ نفر در حوزه تولید فیلتر، تولید لوله پلی اتیلن و تولید چیپس با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر ۹۹ در شهرستان آباده افتتاح شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال تعاونی رونیکا ارغوان گستر جاوید نیز با اشغالزایی برای ۱۵ نفر در حوزه خدمات بهداشتی و آرایشی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در شیراز به بهره برداری رسیده است.

مختاری با بیان اینکه فارس رتبه نخست تشکیل تعاونی در کشور را دارد، گفت: امسال ۳۰۹ شرکت تعاونی در فارس ثبت شده که ۱۳۹ مورد آن در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه با سازمان بسیج سازندگی استان و با موضوع فعالیت‌های متفاوت بوده که به مناسبت ایام دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح طرح تعاون دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری رسیده میلیارد تومان میلیون تومان سرمایه گذاری طرح تعاونی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود