Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر درباره شیوه انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اطلاعیه داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در آستانه روز پایانی جشنواره سی و نهم، شیوه انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به شرح زیر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

۱- سنجش آرای مردمی با مقیاس لیکرت در ۵ گزینه (از «خیلی پسندیدم» تا «اصلا نپسندیدم») انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این آزمون، به هر انتخاب، بسته به آن‌که در کجای طیف باشد از ۵ تا ۱ امتیاز داده می‌شود. به‌عبارت بهتر امتیاز هر فیلم، مجموع ستاره‌هایی است که از بینندگان خود گرفته است.

۲- همان طور که پیش‌تر اعلام شده است به منظور حفظ شرایط مساوی آزمون، بینندگان سئانس‌های فوق‌العاده، امکان شرکت در این بخش را نداشته‌اند.

۳- تعداد آرای مردمی کل کشور در طول جشنواره به صورت برخط از طریق سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) نمایش داده می‌شود.

۴-پایان رأی گیری برای تمام فیلم‌های جشنواره در سراسر کشور ساعت ۱۲ شب روز ۲۱ بهمن است.

۵- همزمان با مراسم اختتامیه، امتیازات ۵ فیلم اول به تفکیک تعداد آرای گزینه‌های پنج‌گانه منتشر می‌شود. امتیازات تفکیکی ۱۱ فیلم دیگر نیز به تهیه‌کنندگان خودشان اعلام می‌شود و در صورت موافقت، توسط ستاد جشنواره نیز انتشار می‌یابد.

۶- از تهیه کنندگانی که ابهامی درباره عدم ارسال پیامک برای شماره تلفن مشخص و یا به شمار نیاوردن رأی آن دارد، درخواست می‌شود جزئیات را به ستاد جشنواره ارائه کند تا راستی‌آزمایی شود.

امسال برای نخستین بار و در راستای عدالت فرهنگی، بینندگان غیرتهرانی هم می‌توانند در انتخاب «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» شرکت کنند. همچنین در راستای شفافیت، آمار تعداد رای مردمی هر فیلم در سامانه مدیریت فروش و اکران (سمفا) بصورت برخط منتشر می‌شود و روزانه به قید قرعه به ده نفر از پاسخگویان، پنج میلیون ریال هدیه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار