Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن درویشیان در نشست با فعالان اقتصادی گلستان گفت: خط قرمز ما فساد است و تحت هیچ پوششی نباید کسی فساد کند ولی قاطعانه از فعالان عرصه اقتصادی حمایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام حسن درویشیان شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان اقتصادی گلستان اظهارکرد: برکات انقلاب اسلامی و خدمات بی شمار آن بر کسی پوشیده نیست گرچه دشمنان تلاش می‌کنند خدمات را مخدوش کنند و نادیده بگیرند اما آنقدر دستاوردها روشن است که قابل انکار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب برای ما استقلال در تصمیم گیری و رأی است و شاید کشوری مثل ایران وجود نداشته باشد که برای خودش تصمیم گرفته و کسی از خارج برایش تصمیم نگیرد.

وی افزود: یکی از افتخارات ما حضور با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بسیاری از کشورها حسرت ایشان را می‌خورند.

درویشیان ابراز کرد: حضرت آقا طی سال‌ها نام گذاری‌هایی داشتند و این کار حکمت و فلسفه‌ای عمیق و کار کارشناسی رهبر معظم انقلاب اسلامی را می‌رساند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: رهبری علاوه بر اینکه سیاست‌های کلی را تبیین می‌کنند، گاهی متوجه می‌شوند که نکته‌ای مورد توجه قرارنمی گیرد، خودشان در مسائل ورود می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایشان گاهی در سال چندین بار درباره مسائل تذکر می‌دهند، گفت: نکاتی را در جلسه اخیر با مسئولان نکات اجرایی را تذکر دادند و مصداق خط مشی عملی را نشان می‌دهند.

درویشیان ابراز کرد: اگر بخواهیم کشور را از نقطه فعلی به نقطه مطلوب برسانیم با این امکانات بالقوه انسانی و امکاناتی، راهی جز راهی که رهبری تبیین می‌کنند مثل اقتصاد مقاومتی، خنثی کردن تحریم‌ها و افزایش تولید نیست.

رییس سازمان بازرسی اضافه کرد: نگاه به خارج داشتن، چه غرب چه شرق، فایده ندارد چون هیچ کسی دلش برای ما نمی سوزد.

وی با تأکید بر اینکه شعار ما می‌توانیم را به ظهور و بروز برساندیم، گفت: بیشترین تحریم را در حوزه دفاعی و هسته‌ای داشتیم اما بیشترین پیشرفت را هم کردیم اما چرا در سایر حوزه‌ها اینگونه نیست؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهارکرد: از دهه ۸۰ ما ۱۰۰ درصد مرغ اجداد وارد می‌کردیم در صورتی که ما قطب تولید بودیم اما با پیگیری‌ها امروز که باید هر قطعه را ۶۰ دلار وارد کنیم قول داده اند تا پایان سال آینده ۱۰۰ درصد وابستگی ما قطع شود.

وی گفت: بررسی کارشناسی ما می‌گوید امکان تولید ۱۰۰ درصد نهاده‌ها در کشور وجود دارد اما باید موانع برداشته شود.

درویشیان متذکر شد: یکی اولویت‌های سازمان بازرسی و قوه قضائیه حمایت از تولید و سرمایه گذاری سالم است.

وی ادامه داد: در عمل هم همه استان‌های کشور پیگیر بررسی موانع و رفع آنها هستیم و به همه همکاران گفتیم خودتان سراغ تولید کننده ها بروید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: بسیاری از مشکلات ما در استان‌ها ملی است و در اکثر استان‌ها که سفر می‌کنیم، مسائل بخشی ساختاری و برخی مربوط به قوانین نامناسب و نامرتبط با جنگ اقتصادی است.

درویشیان گفت: برای همین رهبر معظم انقلاب فرمودند سران قوا بنشینند و هر تصمیمی گرفتند من موافق هستم و همچنین تاکید کردند کارگروه رفع موانع تولید و رفع تحریم تشکیل شود.

وی اظهارکرد: همه اینها بسترهایی است که اگر قوانین کارایی داشت تشکیل نمی‌شد و اگر قوانین اصلاح شود نیازی به آنها نیست زیرا اصل و میثاق ملی ما قانون است.

درویشیان گفت: ارتباط وسیع و گسترده‌ای با مجلس شورای اسلامی برقرار کردیم و هر روز در کمیسیون‌های مجلس حضور داریم.

وی عنوان کرد: در حوزه بیمه کارگران ساختمان، بانک و گمرک و از این دست گاهی اگر یک ماده اصلاح شود مشکل حل می‌شود.

درویشیان اضافه کرد: کارگروه مشترکی هم با مجلس در کمیسیون اقتصادی تشکیل و جلسه برگزار کردیم و اتاق بازرگانی هم عضو شده تا اصلاح قوانین با اولویت پیگیری شود.

وی افزود: در گمرک هم مشکلی داشتیم که چند میلیون تن کالا دپو شده بود چون نمی‌توانستند ارز را تخصیص دهند اما طی جلسه‌ای قرار شد ۹۰ درصد کالاها ترخیص شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: خط قرمز همه ما و نظام فساد است و تحت هیچ پوشش و عنوانی کسی نباید فساد کند.

درویشیان با بیان اینکه مشکلی که قابل حل نباشد وجود ندارد، گفت: با تصمیم گیری می‌شود تمام مشکلات را از پیش روی تولید و توسعه برداشت.

وی عنوان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان با ریاست دادگستری بسیار فعال است و اتفاقات خوبی را رقم زده اند.

درویشیان بیان کرد: انتظار مردم و منویات رهبری این است که از این گردنه عبور کنیم و دشمن با فشار حداکثری به جایی نرسیده است.

استاندار گلستان وعده داد: حضور سرمایه گذار جدید و رفع مشکل پتروشیمی گلستان

حق شناس گفت: با همکاری دستگاه‌های نظارتی، دادگستری و دادستانی به زودی شاهد فعالیت سرمایه گذار جدید و رفع مشکلات 15 ساله پروژه پتروشیمی گلستان خواهیم بود.

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس امشب در نشست فعالان اقتصادی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: تعامل دستگاه‌های نظارتی در زمینه رفع موانع تولید بسیار مناسب بوده است.

وی افزود: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی در استان گلستان مربوط به پتروشیمی میشود که بیش از ۱۵ سال ۹۰ هزار سهامدار آن با مشکل مواجه بودند و خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های نظارتی، دادگستری و دادستانی به زودی شاهد فعالیت سرمایه گذار جدید و رفع مشکلات این پروژه خواهیم بود.

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات استان در حوزه گندم و  ارسال گندم خام به دیگر استان ها، تصریح مرد: علیرغم وجود کارخانه های آرد در استان اجازه ارسال گندم به صورت فرآوری شده را ندارد.

حق شناس بیان کرد: در ۱۰ ماهه اول سال جاری گلستان بیش از ۲۷۰ هزار تن مرغ تولید کرده و توانسته اولین تولید کننده مرغ کشور باشد اما متاسفانه با مشکلات اساسی در تامین منابع اولیه در راستای تولید مرغ مواجه است.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین مشکلات واقعی نبودن قیمت هاست که موجب اتلاف منابع می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی کل کشور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در جمع خانواده‌ها و مردم گفت: در زمینه همکاری و احترام مردم در اجرای این طرح و همچنین تبعیت از قانون، یکی از بهترین استان‌های کشور هستیم.

طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند