Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین میش‌مست روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۸ بهمن ماه جاری و با زرد شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، طرح ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به مشهد دوباره به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: از این رو طی ۲۴ ساعت گذشته، رانندگان ۲۱۲ دستگاه خودرو با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همچنین برای رانندگان ۷۲۱ دستگاه خودرو نیز پیامک تذکر ارسال شده‌ است.
وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف با یک متوفی، چهار فقره تصادف با هفت مجروح و ۶ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داد.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شد که تا ۱۳ دی ماه امسال ادامه داشت.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۵۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۵۸ هزار و ۵۳۶ نفر را در کشورمان گرفته است. یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.  

بر اساس آخرین تحلیلهای آماری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۶ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان در وضعیت آبی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

"پاندمی کرونا" در جهان ۱۰۷ میلیون و ۶ هزار و ۶۶۷ نفر را تاکنون بیمار کرده و جان ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۳۰۳ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۷۸ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۵۵۹ نفر از افراد مبتلا به کرونا نیز تاکنون در جهان درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۶۲۹ بیمار کووید ۱۹ و ۴۷۶ هزار و ۴۰۵ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و روسیه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند. 

بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه ایران در جدول مبتلایان پاندمی کرونا در میان کشورهای جهان رده شانزدهم است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا ویروس کرونا مشهد پلیس راهور ناجا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان