Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امانوئل اوورو صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان اظهار داشت: ایرانی‌ها در نقاط و استان‌های مختلف، کمک بسیار زیادی را به اتباع داشته‌اند.

وی با تقدیر از ساخت مدرسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان بیان کرد: این مدرسه با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل کشورهای دانمارک، اتحادیه اروپا، آلمان، ژاپن، نروژ و روسیه اجرا شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در جنوب کشور با تقدیر از همت ایرانی‌ها برای کمک به اتباع افزود: این نوع‌دوستی و خیرخواهی جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: در شهر برازجان بیشترین جمعیت اتباع خارجی را در استان داریم و در این راستا اولین مدرسه ویژه اتباع خارجی استان در این شهر ساخته شده است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اعتبار ۸۵ میلیارد ریال احداث مدرسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان اضافه کرد: مجوز احداث دو مدرسه خیرساز برای اتباع بیگانه صادر شده است.

وی با اشاره به خدمات ویژه به اتباع بیگانه در استان بوشهر افزود: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب، اتباع خارجی در همه حوزه‌های تحصیل، بهداشت و درمان از خدمات مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در برازجان در زیربنایی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه به نام خیر مدرسه ساز حاج حسین حریری احداث شده‌است.

کد خبر 5142917

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بوشهر سازمان ملل متحد عبدالکریم گراوند جمهوری اسلامی ایران کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان شیراز شهرکرد شهرستان کرج راهپیمایی 22 بهمن شهر برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند