Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی هند تایید کردند که تاکنون ۲۶ جسد در مناطق تحت تأثیر حادثه شکستن یخچال هیمالیا در شمال این کشور پیدا شده است.

به گزارش ایسنا، آنها همچنین می گویند: حدود ۱۸۰ نفر همچنان مفقود هستند و تلاش برای نجات آنها ادامه دارد.

قربانیان از ایالت های هند از جمله اوتاراکند (اوتارخند)، اوتار پرادش، بنگال غربی، بیهار، جارخند و برخی نیز از کشور نپال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گزارش شینهوا، در اثر ایجاد شکاف و شکستن این یخچال که روز یکشنبه رخ داد، دو پروژه نیروگاه برق آبی نیز خسارت بسیاری دیده است.

گفته شده بسیاری از مفقودین حادثه از میان کارگرانی بودند که در محل این دو پروژه مشغول به فعالیت بوده اند.

گزارش شاهدان حادثه حاکی از آن است که به دنبال شکسته شدن یخچال طبیعی حجم قابل توجهی از آب با سرعت بالایی سرازیر شد که به چند پل و تعدادی خانه خسارت وارد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیمالیا سیل هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!