Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحی یزدی با اشاره به اینکه آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج به صورت خودرویی برگزار می شود گفت: ۲۴ عروس و داماد در سالروز پیروزی انقلاب حضور خواهند یافت.

« حجت الاسلام روحی یزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شیوع بیماری کرونا و بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت خودرویی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در کلانشهر کرج از نقطه مرکزی، تالار شهیدان نژاد فلاح، میدان والفجر و سه راه رجایی شهر با هدف تجمع در ساعت ۱۰ صبح به سمت میدان سپاه آغاز می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پس از اجتماع خودروها و موتورهای حاضر در آئین راهپیمایی آنان به سمت میدان جمهوری حرکت می کنند. 

 

امکان هیچ گونه توقف و یا تجمع خودرویی و موتوری در مسیر راهپیمایی نیست

 

حجت الاسلام روحی یزدی با بیان اهمیت ضرورت نظم و نکات ایمنی در زمانی برپایی راهپیمایی خودرویی و موتوری اظهار کرد: امکان هیچ گونه توقف و یا تجمع خودرویی و موتوری در مسیر راهپیمایی نیست. 

 

وی در رابطه با برنامه های جانبی این آئین عنوان کرد: حضور ۴۲ عروس و داماد در این آئین با هدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از محورهای جانبی این آئین است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان در خصوص سخنران ویژه ۲۲ بهمن سال جاری در کرج خاطرنشان کرد: « علی اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در این آئین سخنرانی می کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج حجت الاسلام روحی یزدی آئین راهپیمایی پیروزی انقلاب ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی