Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ طرح عمرانی و اقصادی با اعتبار افزون بر ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور معاون عمرانی استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی ۳۲ طرح در شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی در بدو ورود به شهرستان باشت با حضور در گلزار شهدای باشت با قراعت فاتحه، نثار گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

کیامرث حاجی زاده با حضور جمعی از مدیران به خانواده یکی از شهدای این شهرستان سرکشی کردند.

کیامرث حاجی‌زاده در آیین بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب هر کس بذر نا امیدی در جامعه بپاشد در زمین دشمن بازی کرده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم شایسته خدمت‌اند، افزود: همه ما رنج‌ها را درک کرده‌ایم و مرفه بی‌درد نبودیم که امروز نتوانیم درد مردم را حس کنیم.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات جامعه به تحریم‌های ظالمانه برمی‌گردد که با راه انداختن جنگ‌های اقتصادی طی سه سال اخیر فکر می‌کردند ما را از زانو درمی‌آورند اما ملت همچنان بالنده و مملکت به تدبیر رهبری آماده به کار است.

حاجی‌زده افزود: نه تنها با اعمال تحریم‌ها کسانی که می‌خواستند ما را به زانو در بیاورند شکست خوردند بلکه خود توسط مردم دفع شده و به زباله دان تاریخ پیوستند.

این مسؤول گفت: در سایه کارهای خوب استاندار و هماهنگی نمایندگان در مجلس و دیگر نهادها کارهای خوبی انجام و استان از طرح‌های بیشتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های توسعه استان گفت: آب شرب و کشاورزی یکی از مهمترین بحث‌هاست، جاده به عنوان محور توسعه پایدار نیز اهمیت فراوان دارد.

حاجی‌زاده اولویت سوم استان را در گردشگری دانست و گفت: این استان به عنوان بام طبیعت زاگرس ظرفیت قطب گردشگری دارد ساماندهی ورودی‌ها، المان‌ها و مبلمان شهری در این زمینه ضرورت دارد.

معاون عمرانی استاندار در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج طرح به نمایندگی ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی امروز افتتاح شد.

وی گفت: برای اجرای طرح‌های شهرستان در مجموع ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حاجی زاده افزود:چمن مصنوعی روستای سرماهور با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان،طرح پرواربندی بره ۳۰۰ رأسی در روستای روشن آباد با اعتباری قریب به یک میلیارد تومان، مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر به نمایندگی از پنج پروژه آموزشی، تغذیه مصنوعی تنگ سپو و پروژه سنگی ملاتی آبخیزداری حوزه کلایه به نمایندگی از این ۳۲ طرح افتتاح شدند.

وی گفت: با بهره‌برداری از این ۳۲ طرح زمینه اشتغال ۱۷ نفر در حوزه اقتصادی و ۱۵۰ نفر در امور عمرانی فراهم شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح عمرانی و اقتصادی معاون عمرانی استاندار طرح عمرانی حاجی زاده ۳۲ طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد