Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با بحران کرونا، شمار فزاینده‌ای از جوانان آمریکایی از معضلات روحی و روانی رنج می‌برند و این امر پزشکان، والدین و کادر آموزشی را بر آن داشته تا زنگ خطر را به صدا درآورند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک، ، هزاران دانش آموز و دانشجو، که اغلب از ماه مارس گذشته، محکوم به شرکت در کلاس‌های آنلاین هستند، ساعت‌ها مقابل رایانه هستند، از بازی و تفریح، تعامل با افراد و کلاس‌های ورزشی، هنری یا موسیقی محرومند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سارا فرانک 18 ساله از شهر تمپا Tampa در ایالت فلوریدا گفت: «روز‌های زیادی من احساس غمگینی می‌کنم و افسرده هستم. این یک کابوس بی پایان است». وی که در یک خانواده بسیار آسیب پذیر در برابر کرونا زندگی می‌کند، تقریبا از ماه مارس از خانه خارج نشده است. این دانش آموز دبیرستانی گفت: «من و دیگر همکلاسی هایم به شدت تنهایی را احساس می‌کنیم».
دیانا کاپاتو، مادر دو فرزند است که آن‌ها آموزش 100 درصد آنلاین را در یک مدرسه دولتی در آرلینگتون در ایالت ویرجینیا دنبال می‌کنند. این مادر شاهد نشانه‌های فزاینده افسردگی نزد پسر 10 ساله خود است. مادر این پسر که خود روانشناس است گفت: «او صبح از خواب بیدار می‌شد و دوباره تا ظهر میخوابید. او مدام تکرار می‌کند من باهوش نیستم، من به درد هیچ کاری نمی‌خورم. او از تکالیفش عقب افتاده است و مدام گریه می‌کند و هر روز می‌گوید دلم برای دوستانم تنگ شده است».
وی گفت: «برای برخی دیگر از کودکان اوضاع بدتر است. تعداد زیادی از کودکان تحت مداوای دارویی قرار دارند». این مادر گفت به علت بالا بودن شمار مراجعه کنندگان، نتوانسته است برای پسرش در آرلینگتون درمانگری پیدا کند. هیچ آمار ملی درباره شمار خودکشی نزد نوجوانان در سال 2020 ثبت نشده است. خودکشی جوانان از 10 سال گذشته در آمریکا رو به افزایش است. اما برخی آمار محلی تکان دهنده هستند: در منطقه‌ای در ایالت نوادا که لاس وگاس در آن قرار دارد، از ماه مارس، 19 دانش آموز خودکشی کردند که دو برابر بیشتر از آمار سال 2019 است. گرچه نمی‌توان همه این موارد خودکشی را مستقیما به شیوع کرونا مربوط دانست، مقامات تحت فشار از بازگشایی مدارس در آینده نزدیک خبر دادند.
بنابراعلام مراکز پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها از ماه مارس تا اکتبر 2020، مراجعه جوانان بین 12 تا 17 سال به بخش‌های اورژانس روانشناسی، در مقایسه با همین دوره در سال 2019، 31 درصد افزایش یافته است. نزد کودکان پنج تا 11 سال، این افزایش 24 درصد است. با همه این آمار‌های تکان دهنده، نبرد برای بازگشایی مدارس بیداد می‌کند. در آمریکا، بازگشایی مدارس به هر منطقه آموزشی بستگی دارد.
بنابراعلام پایگاه اینترنتی بربیو Burbio که اخبار مربوط به بازگشایی مدارس را دنبال می‌کند، در حال حاضر، 38 درصد از مدارس آمریکایی فقط آموزش آنلاین دارند. این میزان در ماه سپتامبر 62 درصد بود. اواخر ژانویه، «مراکز پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها» در گزارشی، تشویق به بازگشایی مدارس کرد. این منبع گزارش داد مدارسی که فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند، ماسک می‌زنند و دیگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند با افزایش سریع کرونا در داخل مدارس مواجه نشده اند. اما اتحادیه‌های معلمان از سرایت بیماری بیم دارند. برای مثال در شیکاگو، شهرداری و اتحادیه‌ها به شدت در برابر این تصمیم مقاومت و حتی تهدید به اعتصاب کردند. در لس آنجلس نیز اتحادیه‌ها درخواست کردند همه معلمان پیش از بازشدن مدارس واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جوانان آمریکایی بازگشایی مدارس ماه مارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد

رئیس‌جمهور ونزوئلا سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا خاطرنشان کرد: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای پلیس این کشور را که برای محکوم کردن نسل‌کشی علیه فلسطینیان بیرون آمده‌اند، محکوم می‌کنیم.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین تاکید کرد: احترام کامل خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای برقراری صلح مستحق احترام هستند.

مادورو از جوانان سراسر جهان خواست تا به خیابان‌ها بیایند و نسل‌کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

دانشجویان آمریکایی ۱۸ آوریل جاری در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک برای اعلام مخالفت خود با جنگ علیه نوار غزه تجمع کرده و از مدیران دانشگاه خود خواستند همکاری‌های آکادمیک‌شان با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را از شرکت‌هایی که حامی اشغال اراضی فلسطینی هستند، خارج کنند.

پس از مداخله نیروهای پلیس و بازداشت ده‌ها دانشجوی آمریکایی، خشم در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته و تظاهرات به ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف این کشور رسید.

در ادامه جنبش دانشجویی بی‌سابقه‌ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکایی به دانشگاه‌های کشورهایی چون فرانسه، انگلیس و آلمان کشیده شد و همگی آنها اکنون شاهد برگزاری تظاهرات‌هایی در حمایت از ساکنان غزه و درخواست برای توقف جنگ در این منطقه و تحریم شرکت‌هایی هستند که سلاح در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود